تعیین جنسیت جنین سنتی
اگر باردار هستید و میخواهید قبل از انجام سونوگرافی جنسیت فرزند خود را حدس بزنید، تعیین جنسیت با روش سنتی طب بوعلی سینا را امتحان کنید.

تعیین جنسیت به سبک ابوعلی سینا و باورهای متخصصان طب سنتی

در سالیان دور قبل از اختراع دستگاه سونوگرافی برای تعیین جنسیت جنین روش هایی وجود داشت که جنسیت جنین را با آن حدس می زدند. ابوعلی سینا یکی از افرادی بود که با استفاده از روش ها و نشانه های مختلف تعیین جنسیت می کرد.

اگر هنوز به سونو گرافی نرفته اید و دلتان می خواهد بدانید جنسیت جنینتان چیست با این بخش از نمناک همراه شوید تا با روش های تعیین جنسیت در طب سنتی و قدیم بیشتر آشنا شوید و بدانید چگونه مادر بزرگ ها می توانستند جنسیت جنین را گمانه زنی کنند.

تعیین جنسیت جنین

روش های تعیین جنسیت جنین به روش طب سنتی

بسیاری از خانم ها وقتی یکی از دوستان و آشنایانشان باردار می شود شروع به گمانه زنی درباره جنسیت جنین می کنند. اما آیا می دانید پایه و اساس این گمانه زنی ها از کجا به وجود آمده؟ یا اینکه مادر بزرگ ها علم تعیین جنسیت جنین را چگونه به دست آورده اند؟ با ما همراه شوید تا به این پرسشتان پاسخ گوییم.

علم تعیین جنسیت جنین بدون سونو گرافی بر اساس آمارها و باورهای قدیمی و متون ابن سینا صورت گرفته است. در طب سنتی روش هایی وجود دارد که با آن می توان به جنسیت جنین پی برد، این روش ها عبارتند از:

  • اگر زن بارداری میل شدیدی به خوردن غذاها و خوراکی های شور نشان دهد فرزندش پسر و اگر علاقمند به غذاهای شیرین باشد فرزندش دختر است.
  • اگر جنین در سمت چپ شما قرار دارد احتمال دارد که دختر باشد و اگر جنین در سمت راست قرار بگیرد پسر است.
  • اگر تعداد ضربان قلب جنین کمتر از140 بار در دقیقه باشد کودک پسر و اگر تعداد ضربان قلب جنین 140 بار در دقیقه و یا بیشتر باشد فرزند دختر است.
  • اگر اوایل بارداری حالت تهوع دارید کودکتان دختر و اگر اوایل حاملگی اول صبح حالت تهوع نداشته اید فرزند شما پسر است.
  • در بارداری پسر در قسمت شکم چاق می شوید و شکمتان مثل یک توپ بسکتبال می شود اما در بارداری دختر در قسمت های ران و باسن چاق می شوید و شکمتان شکل هندوانه می شود.
  • اگر در دوران بارداری رنگ ادرارتان زرد تیره بود فرزند شما دختر و اگر رنگ ادرارتان زرد روشن بود فرزندتان پسر است.
  • اگر جمع عدد سنتان با عدد ماهی که در آن حامله شدید فرد بود فرزندتان دختر و در غیر این صورت پسر است.

تعیین جنسیت جنین

  • در بارداری دختر صورت مادر بیش از همیشه جوش می زند اما در بارداری پسر بینی بزرگ تر خواهد شد.
  • در دوران حاملگی دختر بداخلاق و ترشرو می شوید اما اگر فرزند پسر باشد حاملگی برایتان بسیار خوشایند است.
  • زنجیری را از حلقه ازدواج خود رد کرده و به طور عمودی بروی شکم خود بدون حرکت نگه دارید. بعد از 5 ثانیه حلقه بطور عجیبی شروع به حرکت می کند بدون اینکه دخالتی بکنید به حرکت حلقه نگاه کنید. اگر این حلقه روی شکمتان دایره دایره می چرخد فرزند شما پسر و اگر حلقه ی ازدواجتان روی شکمتان به اطراف خواهد می چرخد فرزند شما دختر است.

تعیین جنسیت

برخی از این روش ها درست است و تا 80 درصد می توان روی آن ها حساب کرد اما در موارد زیادی هم این باورها صحیح نیست و اشتباه در می آید . امروزه با اختراع سونوگرافی که می تواند به صورت قطعی جنسیت جنین را تعیین کند این روش ها حالت سرگرمی پیدا کرده و برای مادر باردار قبل از رفتن به سونوگرافی جالب است.

شگردهای جالب بوعلی سینا برای تعیین جنسیت بدون سونوگرافی

3.61055
این مطلب مفید بود ؟770285
منبع : بخش سبک زندگی نمناک/ن/ک/ ز.ت
برچسب : تعیین جنسیت
وبگردی