افسردگی درمان

افسردگی را ارزان درمان کنید!

کد مطلب : 33242زمان مطالعه : 1 دقیقه
افسردگی را هم می توان درمان کرد ولی چطور باید بدون استفاده از داروهای شیمیایی و مصرف مواد غذایی در این مسیر موفق بود؟

ویتامینی برای افسردگی درمان

افسردگی در رده های سنی مختلف می تواند بروز کند ، هرچند علل و نشانه های مختلفی در مبتلایان به افسردگی دیده می شود اما برای درمان یک سری مشترکات وجود دارد که یکی از انها استفاده از ویتامین ب است.

با یک ویتامین افسردگی را درمان کنید

اسید فولیک یکی از انواع ویتامینهای گروه B است زمانیکه اسید فولیک برای درمان کمبود آن مصرف می شود باید به همراه آن ویتامین B12 نیز مصرف گردد این دو مکمل برای بهبود سلامت اعصاب مفید می باشند.

افسردگی درمان

تاثیر ویتامین ب 12 بر درمان افسردگی

 در تمام مطالعات بالینی ثابت شده که کمبود اسید فولیک در بدن مرتبط با بروز افسردگی است این کمبود باعث می شود که مقادیر سروتونین در مغز کاهش پیدا کند.

بیماران مبتلا به افسردگی و اختلالات روانی، در مقایسه با دیگر افراد، از کمبود شدید اسید فولیک رنج می برند از این رو با مصرف 200 میکرو گرم اسید فولیک در روز می توانید کمبود بدنتان را جبران کنید.

این میزان به راحتی با خوردن یک فنجان اسفناج پخته یا یک لیوان آب پرتقال تازه به دست می آید. با مصرف این مواد علاوه بر جبران اسید فولیک بدنتان می توانید بر افسردگی نیز غلبه کنید.

افسردگی را ارزان درمان کنید!

3.940
این مطلب مفید بود ؟319
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
برگرفته از برنا /ن
برچسب : افسردگی
وبگردی