رژیم نیکلاس پریکون
رژیم غذایی نیکلاس پریکون دارای خواص و فوایدی بسیاری است، استفاده از رژیم نیکلاس پریکون خاصیت ضد پیری دارد و برای لاغری و رفع چین و چروک پوست هم مفید است.

رژیم غذایی رفع کننده چین و چروک و لیفت پوست صورت

رژیم غذایی لیفت صورت چیست و چگونه به شما کمک می کند تا چین و چروک هایتان را از بین ببرید و وزن خود را کم کنید؟ این یکی از موضوعات پرطرفداری است که بسیاری از زنان چاق دارند و همیشه در مورد آن نگران هستند و با گذشت زمان، مشکل دیگری به شکل چین و چروک به وجود می آید، زنان آماده انجام هر کاری برای حل این مشکلات هستند:گرسنگی، ورزش کردن در هر روز، و حتی عمل جراحی.

صنعت زیبایی راه هایی را برای از کاهش وزن و آهسته کردن روند پیری ارائه می دهد، ما درباره رژیم غذایی یاد گرفتیم که می تواند 2 نشان را با یک سنگ بزند و کمک می کند تا ما اصول اولیه را با شما به اشتراک بگذاریم، شما در مورد تاثیر این رژیم غذایی بر روی بدن خواهید خواند و اگر از این رژیم که توسط نیکولاس پریکون نوشته شده پیروی کنید، قادر خواهید بود نتایج خوبی را در بهبود سلامت پوست خود در عرض تنها سه روز به دست آورید.

رادیکال های آزاد و سالخوردگی پوست:

نیکولاس پریکون نویسنده رژیم غذایی لیف صورت، متخصص پوست و تغذیه است، او به این نظریه اعتقاد دارد که دلیل پیری زودرس رادیکال های آزادی است که در بدن ما وجود دارند و در مقادیر مناسب به بدن کمک می کنند تا با عفونت مبارزه کند، با این حال افزایش تعداد رادیکال های آزاد در بدن می تواند منجر به سیستم ایمنی ضعیف و چین و چروک شود، رادیکال آزاد یک مولکول آسیب دیده است که یکی از دو الکترون اش را از دست داده است، معمولاً، علل آسیب مولکول، مقدار زیادی قند، فقدان خواب، نور بیش از حد UV - نور، سیگار کشیدن و نوشیدن الکل است، پادزهر برای رادیکال های آزاد پروتئین با کیفیت بالا و آنتی اکسیدان هایی هستند که الکترون از دست رفته را به مولکول های آسیب دیده باز خواهند گرداند.

رژیم غذایی لیفت صورت:

رژیم غذایی لیفت صورت قرار است تا میزان چین و چروک ها را کاهش دهد و ظاهر پوست، مو و ناخن ها را بهبود بخشد و به عنوان پاداش منجر به وزن کم تر و تناسب بدن شود.

 رژیم برای پوست

فواید رژیم نیکلاس پریکون برای پوست

عناصر اصلی این رژیم:

سالمون (ترجیحا وحشی). این ماهی سرشار از پروتئین است که سلول های بدن و اسید های چرب امگا 3 را احیا می کند و پوست را پرورش می دهد و آن را درخشان تر و تازه تر می سازد، علاوه بر این، سالمون حاوی آنتی اکسیدان ها و DMAE است که تمام ماهیچه ها از جمله ماهیچه های صورت را حفظ می کنند و از تشکیل چین و چروک جلوگیری می کنند.

سبزیجات سبز تیره:

آن ها همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که رادیکال های آزاد را خنثی می کنند و از پیری جلوگیری خواهند کرد.

توت ها و میوه ها (تمشک, توت فرنگی, ملون, سیب, گلابی) برای دسر. هم چنین آن ها حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان ها و کربو هیدرات ها با شاخص گلیسمی بالا هستند، آن ها سطح قند خون را بیش از حد بالا نمی برند.

به این ترتیب شما باید غذای خود را این گونه بخورید:ابتدا پروتیین و سپس کربوهیدرات.

رژیم غذایی 3 روزه:

2 نوع غذای معروف برای این رژیم 3 روزه و 28 روزه وجود دارد، اگر شما ماهی سالمون را حداقل 2 بار در روز برای سه روز بخورید ، احساس بهتری خواهید داشت، علاوه بر این همانطور که در بخش ورزش و تناسب اندام نمناک گفته ایم این رژیم غذایی کوتاه مدت به شما کمک خواهد کرد که بدن و ذهن خود را برای تنوع و پذیرش بیشتر آماده کنید و درک کنید که چقدر با نیازهای شما مطابقت دارد.

منوی رژیم غذایی 3 روزه:

صبحانه:3 عدد تخم مرغ نیمرو و 1 تخم مرغ آب پز و یا 110 تا 160 گرم ماهی سالمون (ماهی می تواند با پرنده یا توفو جایگزین شود)، 1 / 2 فنجان املت، 1 / 2 کاسه توت و یک تکه ملون، 1 - 2 لیوان آب.

ناهار:100 تا 150 گرم سالمون یا ماهی تن؛ سالاد سبزیجات سبز تیره با روغن زیتون و آب لیمو؛ 1 عدد کیوی و یا یک برش لیمو و 1/2 فنجان توت ، 1 - 2 لیوان آب.

شام:100 تا 150 گرم سالمون، سالاد سبزیجات سبز تیره با روغن زیتون و آب لیمو؛ 1 / 2 کاسه سبزیجات بخار پز (بروکلی، اسفناج، مارچوبه)؛ یک تکه ملون و 1 / 2 فنجان توت ، 1 - 2 لیوان آب.

قبل از خواب می توانید اینها را بخورید:1 عدد سیب؛ 50 گرم بوقلمون؛ 150 گرم ماست طبیعی؛ یک مشت فندق، گردو یا بادام.

 رژیم غذایی برای پوست

استفاده از رژیم غذایی سه روزه

رژیم غذایی 28 روزه:

رژیم غذایی 3 روزه می تواند شروع رژیم غذایی طولانی تر باشد که تقریباً یک ماه طول می کشد، اصل رژیم غذایی 28 روزه یکی است:

3 وعده غذایی در روز با 2 میان وعده، اما لیست غذا بزرگ تر است:

ماهی اقیانوسی و غذاهای دریایی, بوقلمون و سینه مرغ،

همه سبزیجات به جز سیب زمینی, هویج, چغندر, نخود فرنگی و ذرت. جعفری.

توت ها و میوه ها، به جز موز، پرتقال، انگور، هندوانه، انبه، پاپایا ( اینها می توقند خون را افزایش دهند).

دانه های خام ( گردو، بادام، فندق).

لوبیاها،

زیتون و روغن زیتون.

محصولات لبنی بدون چربی.

املت.

آب،

چای سبز

ممنوع ها:قهوه, نوشابه, آب میوه, غذاهای منجمد, غذاهای آماده, نان, شیرینی و سس.

نکته:علاوه بر خوردن غذای خوب, باید آب کافی بنوشید و ورزش کنید.

برای حفظ رطوبت پوست, شما باید هر روز 8-10 لیوان مایعات بنوشید (مانند آب معدنی یا چای سبز).

فعالیت فیزیکی, از جمله پیاده روی و یا دویدن و تمرینات هوازی و کششی باید حداقل 4 بار در هفته برای 30-45 دقیقه در روز انجام شود.

مزایا و معایب رژیم غذایی نیکلاس پریکون:

پیش از این هم در ورزش و تناسب اندام نمناک اشاره شد که این رژیم غذایی طرفداران زیادی دارد, حتی در میان افراد مشهور هالیوودی.

 رژیم غذایی لیفت پوست

مزایای رژیم غذایی نیکلاس پریکون

مزایای این رژیم غذایی ،عبارتند از:

کاهش وزن سالم. به شما این امکان را می دهد که به آرامی وزن خود را از دست بدهید که خطر رشد و توسعه شرایط جدی سلامتی مانند فشار خون بالا, بیماری های قلبی و عروقی و دیابت را کاهش می دهد، هم چنین وقتی که وزن را به سرعت از دست می دهید, پوست در خطر چروک شدن قرار دارد، این رژیم غلظت بالایی از غذاهایی دارد که غنی از اسیدهای چرب امگا 3 و آنتی اکسیدان ها هستند و برای پوست و قلب مفید می باشند.

حس سیری، آرامش, قادر به فکر کردن.

اما در این بین افرادی وجود دارند که این رژیم غذایی را نقد می کنند.

معایب رژیم نیکلاس پریکون:

این رژیم غذایی گران است، ماهیان سالمون وحشی بسیار گران بوده و ماهیان پرورشی می توانند حاوی آنتی بیوتیک و سایر مواد شیمیایی باشند که بهتر است در این رژیم قرار نگیرند.

گرسنگی بین زمان هایی که باید غذا بخورید.

همه ماهی خوردن را دوست ندارند.

** نکته :این و تمام رژیم های پیشنهادی تنها یک پیشنهاد هستند و هر فرد باید قبل از استفاده از آن با پزشک مشورت کند.**

 

رژیم لاغری نیکلاس پریکون ضد پیری و چروک صورت

1.73
این مطلب مفید بود ؟12
منبع : بخش ورزش و تناسب اندام نمناک/ح.ب/ن
برچسب : رژیم لاغری
وبگردی