معجون معجزه گر
اگر دچار گرفتگی در رگهای قلب شده اید، نیازی به عمل قلب باز وجود ندارد فقط کافی است این معجون معجزه گر را امتحان کنید.

معجون معجزه گر برای گرفتگی رگهای قلب

اگر دچار رسوب گرفتگی در رگهای قلب شده اید، با معجون معجزه گر نیازی به عمل قلب باز وجود ندارد. زیرا گرفتگی رگها پس از این شما را آزار نخواهد داد. فقط کافی است روزی نصف استکان معادل 30 CC از این معجون معجزه گر و طبیعی میل نمایید ؛ تا به کلی برطرف گردد.
نوشیدن هر روز این معجون معجزه گر کمک می کند تا شریان های قلبی از حالت انسداد خارج شده و با افزایش فشار خون مقابله و کلسترول بد را کاهش می دهد.
 
بسیاری از افراد از مشکل کلسترول بالا رنج می برند هنگامی که سطح کلسترول از 60 میلی مول بر لیتر بیشتر باشد می تواند موجب بروز مشکلات جدی به خصوص در بیماران قلبی شود.
 
معجون معجزه گر

معجون معجزه گر درمان گرفتگی رگهای قلب

 

مواد تشکیل دهنده معجون معجزه گر :

 
1 کیلوگرم لیمو
1 قاشق جوش شیرین
5 یا 6 شاخه جعفری
12 فنجان آب
 

طرز تهیه این معجون معجزه گر:

 لیموها را به خوبی با آب سرد بشویید آب را جوشانده و سپس جوش شیرین و لیمو را به آن ها اضافه کنید و اجازه دهید به مدت یک ساعت در این آب باقی بماند.
 
سپس جعفری ها را خرد و به مخلوط اضافه کرده و آن را برای 2 تا 3 ساعت روی حرارت کم قرار دهید.
 
حالا نوشیدنی باز کننده رگ های قلبی، کاهنده فشارخون و کلسترول بد شما آماده است آن را درظرف شیشه ای ریخته و در یخچال نگه داری و هر روزصبح با معده خالی 4 قاشق غذا خوری از این معجون را به مدت 20 روز مصرف کرده و نتیجه شگفت آور آن را مشاهده کنید.

درمان گرفتگی رگهای قلب با معجون معجزه گر + دستورالعمل

4.2171
این مطلب مفید بود ؟14328
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
برگرفته از healtyfood star / م.ف
برچسب : بیماری قلبی
وبگردی