قیمت گوشت گوسفندی

آخرین قیمت گوشت گوسفندی و گوساله در بازار

تاریخ انتشار : 25 فروردین 1402کد مطلب : 33349زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس شورای تامین دام کشور از روند کاهش قیمت دام زنده و لاشه گوشت گوسفندی و گوساله در روزهای اخیر به دلیل افزایش حجم عرضه خبر داد.

ایرنا:«منصور پوریان» در خصوص وضعیت بازار دام زنده و گوشت قرمز افزود:اکنون قیمت هر کیلوگرم دام زنده گوسفندی به 122 تا 130 و گوساله 105 تا 110 هزار تومان رسیده است که همین مهم در کاهش قیمت لاشه تاثیر بسزایی دارد.

رییس شورای تامین دام اظهار داشت:به دلیل شرایط بارندگی و مراتع خوب با ازدیاد جمعیت دامی در کشور و افزایش عرضه دام در بازار روبرو هستیم؛ این در حالی است که با شروع فصل گرما، کاهش مصرف نیز خواهیم داشت که باید برای این مهم تدبیری اندیشیده شود.

وی قیمت‌های فعلی گوشت قرمز در بازار را همچنان کاذب دانست و گفت:با توجه به قیمت دام زنده باید قیمت لاشه گوسفندی گرم تازه به 255 هزار تومان برسد، اما کماکان برخی فروشندگان با قیمت‌های بالاتر این محصول را عرضه می‌کنند.

پوریان از دولت خواستار خرید تضمینی دام زنده یا گوشت قرمز برای حمایت از دامداران و دامپروران توسط شرکت پشتیبانی امور دام شد و گفت:به نظر می‌رسد دولت به دلیل حجم واردات این محصول، ظرفیت ذخیره‌سازی این حجم گوشت را ندارد.

رییس شورای تامین دام بیان کرد:قیمت گوشت قرمز گوساله و گوسفندی با قیمت‌های بین 350 تا 400 هزار تومان گران فروشی است.

انتهای پیام/م

آخرین قیمت گوشت گوسفندی و گوساله در بازار

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی