هنگامه قاضیانی
با پایان فصل اول سریال هم گناه از موزیک جدید این سریال با صدای علیرضا قربانی رونمایی میشود.

انتشار پشت صحنه و آهنگ جدید سریال هم گناه

سریال هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی با پخش 12 قسمت به ایستگاه پایانی رسید و پخش فصل دوم این سریال به زودی آغاز میشود.

با پایان فصل اول سریال هم گناه، عوامل این سریال تصمیم به انتشار پشت صحنه و موزیک جدیدی از این سریال با صدای علیرضا قربانی گرفتند.

رونمایی از آهنگ جدید و پشت صحنه سریال هم گناه

در صفحه رسمی سریال هم گناه با انتشار پستی آمده است:

پشت صحنه فصل اول و موزیک ویدئو جدید همگناه با صدای علیرضا قربانی دوشنبه منتشر می شود.

به گزارش روابط عمومی همگناه، عوامل این سریال قصد دارند تا در روز دوشنبه، همزمان با عید سعید فطر از پشت صحنه فصل اول این سریال و همچنین موزیک جدید آن با صدای علیرضا قربانی در سامانه فیلیمو و نماوا رونمایی کنند.

بعد از استقبال فوق العاده مخاطبان از موسیقی تیتراژ این سریال، عوامل این مجموعه تصمیم گرفتند تا در فصل دوم هم با یک اثر جدید با علیرضا قربانی همکاری داشته باشند. این قطعه با آهنگسازی علیرضا افکاری و ترانه سرایی حسین غیاثی در فضای عاشقانه فصل دوم همگناه ساخته شده است.

بازیگران سریال هم گناه

زمان آغاز فصل دوم سریال هم گناه

پخش فصل دوم سریال هم گناه از دوشنبه 12 خردادماه آغاز میشود و باید منتظر ماند و دید آیا این سریال در فصل دوم هم میتواند به مانند فصل اول نظر مخاطبان را جلب کند.

پدرام شریفی

پخش آخرین قسمت از فصل اول سریال هم گناه با رکوردزنی قابل توجهی همراه بود و مصطفی کیایی کارگردان این سریال از اتفاقات جذاب تر و پرهیجان تر در فصل دوم این سریال خبر داد.

محسن کیایی

هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی در نمایش خانگی است که یکی از پربازیگرترین سریال های نمایش خانگی است.

هدیه تهرانی

بازیگران سریال هم گناه عبارتند از:

پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل،هنگامه قاضیانی، پدرام شریفی،حبیب رضایی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه چهره آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، سوگل خلیق، مارال بنی آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، حسین امیدی، شیرین اسماعیلی، مرتضی آقا حسینی، محمد موحدنیا، محمد رسول صفری، آی تک جاویدنژاد، با معرفی ساقی حاجی پور و فرانک کلانتر در سریال هم گناه به ایفای نقش پرداختند.

پرویز پرستویی و حبیب رضایی

رونمایی از آهنگ جدید سریال هم گناه با پایان فصل اول

4.26
این مطلب مفید بود ؟51
منبع : صفحه سریال هم گناه / عکاس:میلاد کیایی / بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی