معمای تصویری
بعد از معمای تصویری پیدا کردن گوشی موبایل روی قالی حالا نوبت تشخیص عکس مرد دوره گردی است که در میان گله ی گوره خرها ایستاده است ، امتحان کنید و دقت خود را تست کنید.

معمای تصویری سخت با جواب

مردی که میان گوره خرها ایستاده است را پیدا کنید.

به تصویر زیر با دقت نگاه کنید تا مردی که بین گله ی گوره خرها ایستاده است را بیابید.

معمای تصویری

معمای تصویری پیچیده یافت دوره گرد پنهان بین گوره خرها

هنوز چند روز از ماجرای معمای سخت پیدا کردن گوشی موبایل روی قالی گلدار نگذشته است که کاربران فیس بوک با یک معمای تصویری دیگر به چالش افتادند ، این بار نوبت پیدا کردن مردی دوره گرد در میان گله ی گوره خرهاست . این معما توسط BBC Earth طرح شد و هزاران کاربر فضا مجازی را دقایقی برای یافتن تصویری داخل یک تصویر شلوغ مشغول کرد.

شروع کنید و زمانی را که برای یافت جواب آن صرف می کنید اندازه بگیرید تا متوجه میزان دقت و هوش خود شوید. کاربرانی که برای حل این معمای تصویری وارد این صفحه شده بودند در پایان پیام های جالبی نوشته بودند که در میان آنها یکی از کاربران با لحنی طنز آمیز نوشت :این معما به قدری پیچیده بود که من بعد از چند دقیقه خیره شدن فراموش کردم چه چیزی را باید بیابم و خودم هم محو پیچیدگی شدم .

صدها کاربر تسلیم شده و به سراغ پاسخ رفتند اما عده ای هم به سرعت تصویر مورد نظر را در میان گله گوره خرها تشخیص دادند. رابین میلن نوشت :نامزد من در چند ثانیه توانست مرد دوره گرد را در میان گوره خرها ببیند . شاید او کمترین مدت زمان را برای حل این معما صرف کرده باشد اما 95 درصد کاربران بیش از 8 دقیقه برای تشخیص تصویر مورد نظر زمان صرف کردند.

پاسخ معمای تصویری عکس مرد پنهان شده میان گله گوره خرها

.

.

.

.

معمای تصویری

جواب معمای تصویری دیدن مرد دوره گرد بین گوره خرها

معمای تصویری ، مرد پنهان بین گوره خرها را پیدا کن + جواب

1.5353
این مطلب مفید بود ؟109244
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ن
برچسب : گورخر معما
وبگردی