بی ام و
طی مراسمی با شکوه کلید خودروی قرمز رنگ سفارشی بی ام و سری i8 به دختر شیخ ابوظبی اعطاء شد. این خودروی جذاب تنها برای یک نمایندگی فروش از طرف خودروسازی بی ام و ساخته و طراحی شده است.

 خودروی سفارشی شاهزاده خانم ابوظبی

خودروی قرمز رنگ جذاب و خیره کننده ای که در این بخش ملاحظه می کنید به صورت منحصربه فرد تنها برای یک نمایندگی فروش از طرف خودروسازی "بی ام و" ساخته و طراحی شده است. کلید خودروی سفارشی و ویژه "بی ام و" سری i8 طی مراسمی به دختر شیخ ابوظبی اعطاء شد.

بی ام و سفارشی

به گزارش عصر ایران به نقل از "کاراسکوپ"، مهم ترین ویژگی و عنصر این خودرو رنگ و طرح آن است. این خودرو در رنگ قرمز تیره به صورت منحصربه فرد تنها برای یک نمایندگی فروش از طرف خودروسازی "بی ام و" ساخته و طراحی شده است. اگرچه رنگ خودرو با عنصرهای ویژه تعریف شده از طرف شرکت خودروسازی تفاوت دارد.

بی ام و سفارشی

این خودرو تغیرات زیادی یافته و شرکت "اشنیتزر" متولی این تغییرات است. این تغییرات "افترمارکت"ها شامل اسپلیترهای جلو خودرو، باله های جانبی کنار درها، تایرهای دوقلوی 5 پر چرخ ها و اسپویلرهای برجسته ثابت در عقب می شوند.

بی ام و سفارشی

نمای خارجی این خودرو کاملا سفارشی ساخته شده، چرم مشکی و سفید روی پایه اهرم تعویض دنده، صندلی ها، بدنه داخلی درها، داشبورد و فرمان دیده می شود. 

بی ام و سفارشی شاهزاده خانم + تصاویر

4.26
این مطلب مفید بود ؟51
برگرفته از آفتاب نیوز - / ل
برچسب : بی ام و
وبگردی