خندوانه

ماجرای شکست عشقی جناب خان در خندوانه

تاریخ انتشار : 23 تیر 1395کد مطلب : 33497زمان مطالعه : 2 دقیقه
علاوه بر حضور هادی کاظمی در برنامه خندوانه ، شکست عشقی جناب خان موضوع دیگری بود که در این «خندوانه» دیده شد.

جدایی غمبار احلام از جناب خان در خندوانه

برنامه خندوانه دیشب در حالی روی آنتن شبکه نسیم رفت که میزبان هنرمند محبوبی بود که به همراه برادرانش به خندوانه آمده بود . علاوه بر حضور این مهمان هنرمند در خندوانه ماجرای شکست عشقی جناب خان هم مطرح شد و در نهایت استندآپ کمدی امیر کربلایی زاده این برنامه را تکمیل کرد.

هادی کاظمی بازیگری بود که مهمان این قسمت از «خندوانه» شد. وی در بخشی از گفتگویش از پدرش که یک روحانی است گفت و اظهار کرد:در سخت ترین شرایط کسی که رفتار، حرفها و پاسخش به همه سوالاتم آرامم می کند، تنها پدرم است.

برنامه خندوانه

هادی کاظمی در برنامه خندوانه

در میانه این گپ و گفت و بعد از یک رفت و آمد، رامبد از سه برادر او دعوت به حضور کرد و بعد هم امیرکربلایی زاده به روی صحنه آمد.

کربلایی زاده طی استندآپش بعد از شروع با یک قطعه از خودش، به تشریح آدم ها از دوران جنینی تا جوانی پرداخت و انواع جنین، کودک، نوجوان و جوان را به همراه تغییر صدا، حرکات و القاب متنوعی برای مخاطبانش ترسیم کرد.

برنامه خندوانه

استندآپ کمدی امیر کربلایی زاده در خندوانه

پس از این داستان و برگزاری مسابقه پانتومیم بین کاظمی و رامبد، گفتگو ادامه یافت و در بخشی کاظمی از ترک تحصیل و انتظار و تلاشش برای رسیدن به بازیگری که آرزویش را داشت تعریف کرد؛ تا اینکه نوبت به برادران هادی رسید و آن ها که گروه موسیقی تشکیل داده بودند و در شرف ارائه آلبوم هستند، قطعه ای را اجرا کردند.

در پایان هم بعد از رفتن مهمانان، «جناب خان» با یک ساک و کلی لباس حاضر شد و با استرس تمام شروع به چک کردن وسایلش با کمک رامبد کرد. وسایلی که معلوم شد برای سفر یک روزه اش با خانواده احلام به شمال برای دستیابی به شناخت بیشتر است.

برنامه خندوانه

جدایی غمبار احلام از جناب خان در خندوانه

خلاصه بعد از دیده شدن مقادیری اشیا و لوازم نا متعارف برای سفری یک روزه او به طور نمادین بعد از یک تنفس رسانه ای، با حالی بسیار بد برگشت و از بدشانسی ها و کارهایش در این سفر گفت.

قسمتی از این رویدادها به استفاده اشتباهی از اسپری بی حس کننده دهان به جای خوشبوکننده در فاصله نیم ساعتی که با پدر احلام صحبت می کرد، برمی گشت. اتفاقی که موجب شکستن دل «احلام» شده بود.

با وجود همه این وقایع برگی دیگر از دفتر «خندوانه» ورق خورد و مثل همیشه برنامه با برخاستن حاضران به احترام مردم عزیز ایران و آرزوی شادی و سلامتی برای همه به پایان رسید.

ماجرای شکست عشقی جناب خان در خندوانه

3.39
این مطلب مفید بود ؟63
برگرفته از باشگاه خبرنگاران / م.ف
وبگردی