شهاب حسینی
مجری ممنوع التصویر تلویزیون از ضعف شهاب حسینی در اجراهای تلویزیونی گفت و از مجری گری او انتقاد کرد.

مجری ممنوع التصویر شهاب حسینی را زیر سوال برد

جواد یحیوی، که روزگاری رقابتی با شهاب حسینی در عرصه مجری گری تلویزیون داشت و در عین حال که شهاب حسینی مجری اکسیژن بود، در شبکه تهران برنامه طعم آفتاب را به افرادی از جمله جواد یحیوی سپرده بودند، مصاحبه ای کرده و اظهار داشته که «شهاب هیچ وقت در تلویزیون استار نشد….»

شهاب حسینی قبل از آن که وارد بازیگری شود در تلویزیون برنامه هایی مانند “اکسیژن” و “آفتابگردان” را در شبکه های دو و جام جم رسانه ملی اجرا می کرد و البته که همین حضورهای تلویزیونی بود که باعث دیده شدن شهاب شده و توسط محمدهادی کریمی فیلمنامه نویس و مجری طرح “رخساره” به امیر قویدل کارگردان این فیلم معرفی شد و در نهایت اولین حضور سینمایی اش را تجربه کرد.

 شهاب حسینی

شهاب حسینی در زمان مجری گری در تلویزیون


جواد یحیوی مجری ممنوع التصویر رسانه ملی که در هفته های اخیر به سراغ فضای اینترنت رفته و برنامه ای تصویری را برای فضای مجازی اجرا می کند در گفتگو با “تماشاگران امروز” ضمن اشاره به خاطرات همکاری با شهاب حسینی در رسانه ملی گفته است:شهاب حسینی هیچ وقت در تلویزیون استار نشد…”اکسیژن” برنامه اش گرفت ولی من بعد از آن هم با شهاب یک برنامه اجرای دونفره داشتیم ولی برنامه دیده نشد. شهاب خیلی کار هوشمندانه ای کرد که سراغ بازی رفت. او مغز اجرا نداشت.

جواد یحیوی و انتقاد از اجراهای شهاب حسینی در تلویزیون

یحیوی ادامه داد:امروز با شهاب که حرف میزنی متوجه می شوی سوادش هم افزایش پیدا کرده اما آن روزها برای اجرا سواد خوبی نداشت.
شهاب یادش نمی ماند و تپق می زد…
جواد یحیوی خاطرنشان ساخت:من و شهاب یک برنامه ضبط می کردیم که تولیدی بود. با من جدا می گرفتند با شهاب هم جدا ضبط می کردند. من می رفتم در استودیو پلاتوهای 8 برنامه را می گفتم و می آمدم. بعد قرار بود فردایش با شهاب بگیرند و دوباره پس فردا، من. می دیدم سه روز من را آفیش نمی کنند. می پرسیدم، می گفتند برنامه شهاب پیش نمی رود.

یکی از عکسهای قدیمی شهاب حسینی زمانیکه در تلویزیون مجریگری می کرد

شهاب حسینی

 شهاب حسینی در زمان اجرا در تلویزیون

یحیوی افزود:بعد شهاب مرا می دیدی می گفت چطور می روی 8 برنامه را می گویی و می آیی؟ می گفت من یادم نمی ماند؛ تپق می زنم و… سرعت را پایین بیاور تا با هم برویم. شهاب حضور ذهن و تمرکز و حاضرجوابی اجرا را نداشت. امروز از این نظرها خیلی بهتر شده. مساله این است که شهاب مال این کار نبود و استعداد خودش را پیدا کرد.

جواد یحیوی از اجراهای شهاب حسینی در تلویزیون انتقاد کرد !

2.818
این مطلب مفید بود ؟108
برگرفته از سینما ژورنال / م.ف
برچسب : شهاب حسینی
وبگردی