حمله عقاب
تصاویر زیر لحظه هولناک حمله عقاب به یک پسربچه 7 ساله را نشان می دهد که این عقاب متعلق به برنامه حیات وحش بوده اما چشمان تیزبینش صحنه دیگری را رقم زد.

حمله عقاب به کودک

عقاب تیز بین به نام دم گوه ای که قصد شکار یک پسربچه 7 ساله را داشت منجر به رعب و وحشت در پارک حیات وحش شد و جنجال بسیاری بپا کرد.

این عکس ها مربوط به لحظه ای است که یک پسر بچه 7 ساله در صحرای آلیس اسپرینگز در مرکز استرالیا مورد حمله یک عقاب قرار گرفت.گزارش ها نشان می دهد که این عقاب دم گوه ای در این پارک حیات وحش مشهور با چنگال هایش قصد بردن این پسر 7 ساله را داشت که ناکام ماند ولی باعث وحشت مردم در پارک بیابانی آلیس اسپرینگ در مرکز استرالیا شد.

حمله عقاب

حمله عقاب

این عقاب متعلق به یک برنامه حیات وحش بوده است که در آن لحظه در حال اجرای برنامه برای بینندگانی بود که برای دیدن برنامه شکار طرز شکار کردن عقاب آمده بودند.

بعد از مدتی پرواز کردن در آسمان این عقاب به یک پسر بچه 7 ساله حمله ور شد و سعی کرد که آن را از کلاه لباسش به چنگال بگیرد و او را بلند کند اما نتوانست و فقط چند زخم روی صورت آن پسر گذاشت.شاهدان این ماجرا گفتند رنگ سبز لباس پسر باعث شده است که عقاب به سمت او بیاید و سعی کند او را از زمین بلند کند.

حمله عقاب

عقاب دم گوه ای بزرگترین پرندهٔ شکاری استرالیاست که در جنوب گینه نو هم دیده می شود. این عقاب بال های بلند و پهن، پاهایی بلند و پوشیده از پر و دمی به شکل گوه یا لوزی دارد که تشخیص آن را حتی برای افراد غیرکارشناس بسیار ساده می سازد.
عقاب دم گوه ای مثل دیگر خویشاوندان نزدیک خود (عقاب طلایی، عقاب استپی، عقاب خاکی و عقاب پرپا که همگی در سردهٔ Aquila قرار دارند) پرهایی به رنگ قهوه ای تیره دارد. فاصلهٔ دو سر بال آن تا 2.27 متر و ارتفاع آن به 1.06 متر می رسد و به این ترتیب یکی از بزرگترین انواع عقاب است. مثل بیشتر پرندگان شکاری جنس ماده از نر بزرگتر است. نرها دو تا چهار کیلوگرم و ماده ها 3 تا 5.77 کیلوگرم وزن دارند.
این پرنده تقریباً در تمام انواع زیستگاه ها دیده شده اما دشت های باز و کم درخت را ترجیح می دهد. جمعیت این حیوان در خاک اصلی استرالیا پایدار است اما در جزیره تاسمانی کمتر از 200 بهله از آن باقی مانده و در خطر انقراض قرار گرفته است. این عقاب با توجه زیستگاه خود از حیوانات مختلفی تغذیه می کند و حتی توانایی شکار حیواناتی چون کانگورو قرمز یا گوسفند و بز را هم دارد.

لحظه هولناک حمله عقاب به یک پسربچه 7 ساله + تصاویر

4.334
این مطلب مفید بود ؟295
برگرفته از باشگاه خبرنگاران - / ل
برچسب : سرگرمی
وبگردی