دکوراسیون داخلی
با ایده های ما میتوانید بهترین دکوراسیون داخلی را برای آپارتمان های کوچک خود داشته باشید.

دکوراسیون داخلی یک آپارتمان کوچک

طراحی دکوراسیون داخلی منزل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است بخصوص اگر این دکوراسیون مربوط به آپارتمان های کوچک باشد . با ایده هایی که ما در این مطلب ذکر کرده ایم، می توانید از فضاهای کوچک آپارتمان ها نهایت استفاده را ببرید. هیچ کاری نشد ندارد. اگر باوری غیر از این دارید، باید این مطلب را بخوانید تا متوجه شوید در آپارتمان ها و فضاهای کوچک نیز می توان همه چیز را مرتب و تمیز در کنار یکدیگر چید و از این هنرنمایی خود لذت هم برد.

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک برای افرادی که در واحد های آپارتمانی کوچک در شهرهای بزرگ زندگی می کنند مهم و حیاتی است. همانطور که می دانید با افزایش جمعیت و شهرسازی های گسترده، امروزه ساخت و استفاده از واحد های آپارتمانی کوچک بسیار گسترده شده است. در این مطلب قصد داریم طراحی دکوراسیون داخلی ساده برای یک واحد آپارتمانی کوچک را به شما نشان دهیم.

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی یک آپارتمان کوچک

با رشد هرمی جمعیت و نیاز به واحدهای مسکونی متعدد ساخت و ساز ساختمان ها به گونه ای پیش رفت که در اکثر نقاط کشور شاهد وجود واحدهای مسکونی کوچک هستیم. طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک دارای شرایط و ضوابط خاصی است که با توجه به نیاز افراد جامعه به طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک, در این مطلب دکوراسیون آپارتمان کوچکی را که خیلی ساده و مینیمال طراحی شده است برای شما قرار داده ایم. امیدواریم با الهام گرفتن از این آپارتمان کوچک که دارای یک اتاق خواب می باشد، بتوانید دکوراسیون در خور خانه خود طراحی نمایید.

راه هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی یک آپارتمان کوچک

1. اتاق خواب کوچک

مشکل :اتاق خواب مشترک

طراحی دکوراسیون داخلی


راه حل:برای اتاق های مشترک فرزندان از مبلمانی مشترک و مشابه هم استفاده کنید. به طور مثال، در اتاق مشترک دو خواهر می توانید یک دراور صورتی را بین تخت آنها قرار دهید تا به طور مشترک استفاده کنند.


2. مرکز فعالیت

مشکل:استفاده های چندگانه، فضاهای کوچک

طراحی دکوراسیون داخلی


راه حل:مبلمانی را انتخاب و خریداری کنید که برای انواع فعالیت ها قابل استفاده هستند. در این اتاق خانوادگی و دوستانه، دو صندلی با طرح های متفاوت در مقابل مبل دونفره قرار گرفته اند. البته اینها پشت به تلویزیون قرار دارند اما از آنجا که بسیار سبک هستند، می توانید آنها را بچرخانید و تلویزیون تماشا کنید.


3. میزغذاخوری چندمنظوره

مشکل:نیاز به میزناهارخوری بزرگ اما اتاق کوچک است

طراحی دکوراسیون داخلی


راه حل:اگر به میزی نیاز دارید که وقتی مهمان می آید بزرگ شود و همه بتوانید روی آن غذا صرف کنید، از انواع بال دار استفاده کنید. این میزها در حالت عادی کوچک هستند، اما به صورت کشویی فضای اضافه ای از زیر به میز اضافه می شود تا همه خانواده و دوستان سر یک میز غذا بخورید.


4. رنگ

مشکل:تصور اشتباه در مورد رنگ فضاهای کوچک

طراحی دکوراسیون داخلی


راه حل:کمی خود را از چهارچوب های ذهنی و محدودیت ها بیرون بیاورید. درفضاهای کوچک نیز باید ریسک کرد. به طور مثال، رنگ توسی تیره استفاده شده در دیوارهای این آشپزخانه شاید به نظر مناسب نباشد اما نتیجه آن همان طور که می بینید بسیار شیک و کاملا شخصی شده است. زرد طلایی استفاده شده برای پرده ها نیز بر زیبایی آن افزوده اند. در میان سنگ های قهوه ای بین کابینت ها و روی کانتر و دیوارهای توسی، رنگ زرد بسیار خودنمایی می کند.


5. مبلمان تغییرپذیر

مشکل:اتاق نشیمن کوچک که برای سرگرمی فضا ندارد

طراحی دکوراسیون داخلی


راه حل:با استفاده از مبلمان قابل جابه جایی می توانید فضایی در وسط اتاق باز کنید

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک + تصاویر

4.418
این مطلب مفید بود ؟162
برگرفته از وب‌سایت زیبایی خانه / م.ف
وبگردی