ماهی هیولا

صید ماهی عجیب شبیه هیولا + تصاویر

کد مطلب : 33545زمان مطالعه : 2 دقیقه
عنوان ماهی هیولا به یک موجود دریایی تقریبا عجیب و غریب نسبت داده شده است که اگرچه اندازه و طول کوچکی دارد اما در ظاهر و فرم صورت و دندان هایش شبیه موجوداتی ترسناک است.

صید ماهی با دندان هایی شبیه هیولا

یک ماهی عجیب و البته ترسناک که دندان هایی فوق العاده تیز هیولایی و بدنی شبیه مار ماهی دارد در رودخانه کاما واقع در مرکز روسیه صید شد.

ماهی هیولا

صید یک ماهی ترسناک با دندان هایی شبیه هیولا

ماهی هیولایی کوچک در آبهای روسیه به قلاب آمد

می توان گفت این ماهی یک موجود عجیب و غریب با چهره ای شبیه به هویلا و بدن مارماهی است که به رنگ مشکی متمایل به قهوه ای توسط یک صیاد روس صید شده است. مرد ماهیگیر که به صورت تفننی در حال ماهیگیری بود وقتی قلابش به دهان یک ماهی گیر کرد با تکان های شدید متوجه شد کا صید او یک ماهی درشت و البته قوی است . ماهی را که به بیرون از آب کشید شگفت زده شد چون شکل وظاهر ماهی کمی غیرطبیعی بود . این در حدود 25 سانتی متر طول دارد ولی وزن نسبتا سنگینی به قد و جثه اش دارد. این ماهی به نوعی عجیب و وحشتناک در قسمت تنه شباهت بسیاری به نوعی ماهی در آبهای چین به نام Chinese sleeper دارد اما شکل و فرم سرش بیشتر شبیه هیولاست تا ماهی . 

ماهی هیولا

ماهی هیولا در روسیه صید شد

در تصاویر به خوبی مشاهده می کنید که فرم سر ماهی به دلیل داشتن آرواره های متفاوت شکل خاصی به خود گرفته است . دندان های بالا و پایین این ماهی دقیقا شبیه به هیولاهایی است که به هر شکل در تخیلات و تصاویر قدیمی رسم می شده ، دو دندان تیز و بلند در فک بالا و چهار دندان کج شده به سمت داخل در فک پایین که ما را به یاد خون آشام های فیلم و کارتون های خیالی می اندازد.

صید ماهی عجیب شبیه هیولا + تصاویر

4.416
این مطلب مفید بود ؟142
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ن
برچسب : ماهی عجیب
وبگردی