بارش باران

١٥ استان کشور امروز با بارش باران همراه است

تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1399کد مطلب : 34011زمان مطالعه : 1 دقیقه
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در ١٥ استان کشور امروز( چهارشنبه) خبر داد و گفت: فردا هم به جز سیستان و بلوچستان اغلب نقاط کشور بارانی است.

ایرنا:کبری رفیعی گفت:امروز در نیمه غربی کشور و در مناطقی از شمال شرق، بارش باران و در برخی مناطق رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است. 

وی گفت:شدت بارش ها امروز مربوط به استان های زنجان، قزوین، البرز، همدان و مرکزی، کرمانشاه، کردستان، شمال خراسان رضوی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نوار غربی اصفهان و شمال شرق خوزستان و نیمه غربی استان های فارس و بوشهر است. 

کارشناس سازمان هواشناسی، درباره بالاآمدن آب رودخانه ها، احتمال آبگرفتگی معابر و همچنین برخورد صاعقه برای این مناطق هشدار داد. 

رفیعی ادامه داد:فردا پنجشنبه بارش در بیشتر مناطق کشور به جز بخش هایی از سیستان و بلوچستان ادامه دارد و به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود، همچنین در مناطق مستعد بارش تگرگ را پیش بینی می کنیم. 

کارشناس سازمان هواشناسی گفت:روز جمعه در نوار شمالی کشور به ویژه بخش های شمال شرق، فعالیت سامانه بارشی ادامه خواهد یافت. 

وی افزود:سامانه بارشی به تدریج از اواخر وقت جمعه از کشور خارج می شود. مجددا سامانه بارشی جدیدی از شنبه از نوار غربی وارد کشور می شود که ابتدا نوار غربی کشور و به تدریج نیمه غربی، بخش هایی از مرکز و شرق کشور را تحت تاثیر قرار می گیرد. 

رفیعی گفت:آسمان تهران امروز کمی ابری است و در بعدازظهر افزایش ابر خواهد داشت، در اوایل شب نیز برای پایتخت، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

انتهای پیام/م

١٥ استان کشور امروز با بارش باران همراه است

2.52
این مطلب مفید بود ؟11
وبگردی