لباس
در 40 سالگی لباس پوشیدن از نکات خاصی برخوردار است چرا که دیگر برخی لباس ها مناسب سن شما نیست و باید در انتخاب لباس محافظه کارانه تر عمل کنید.

این عادت های لباس پوشیدن را بعد از 40 سالگی اصلاح کنید

با ورود به چهل سالگی ظاهر فیزیکیتان به مرور تغییر میکند و لباس هایی که تا یک یا دو سال پیش به تن میکردید دیگر برازنده شما نخواهد بود . بسیاری از لباس ها یا برایتان تنگ شده اند یا بیش از اندازه جوان پسندانه بوده اند یا شاید هم از رنگ های روشن تری استفاده میکردید که امروز دیگر نمیتوانید استفاده کنید یا شاید برازنده شما نیست .

در 40 سالگی لباس پوشیدن قواعد خاص خودش را دارد و از نکات خاصی برخوردار است . چرا که با ورود به چهل سالگی برخی لباس ها دیگر مناسب سن شما نیست و باید در انتخاب لباس محافظه کارانه تر عمل کنید.

وقتی سن از حدی میگذرد کم کمعادت های قدیمی به کنار میرود و عادت های جدید جایگزین آنها میشود. یکی از اینها عادت ها لباس پوشیدن است؛ چون لباس پوشیدن همانند جوانان 20 ساله ظاهری عجیب برای شما درست میکند که آنچنان جالب نیست.

لباس پوشیدن

 لباس پوشیدن بعد از 40 سالگی قاعده خاص خودش را دارد

عادت های لباس پوشیدن که بعد از 40 سالگی باید کنار بگذارید:

حال به 5 چیزی که دیگر بعد از سن 40 باید آنها را کنار بگذارید میپردازیم.

شلوار جین تنگ

"من برای مشتریان بالای 40 سال شلوارهای جین تنگ را پیشنهاد نمیکنم" این حرف های دنیل رون، مشاور خرید فروشگاه سلفریج است. پوشیدن اینگونه شلوارها باعث ایجاد ناراحتی برای اعضای بدن میشود و بهتر است اصلا استفاده نشود.

لباس پوشیدن

راه حل :

لزومی ندارد که شلوارهایی بخرید که تا دنده های شما بالا بیایند، حتی میتوانید از شلوارهای جین استفاده کنید ولی باید از سایز مناسب انتخاب کنید. شلوارهای کتان نیز گزینه خوبی است

لباس پوشیدن

لباس های لوگو دار

"سادگی کلید کار است" این حرف اریک داون، سردبیر مجله Men's Health است. اگر در ایام جوانی میخواستید نگاه ها به سمت شما باشد، دیگر باید این عادت را کنار بگذارید.

لباس پوشیدن

راه حل :

فکر نکنید پوشیدن لباس های بدون طرح به این معنی است که شما دیگر پیر شده اید. شما باید به دنبال خرید لباس های باکیفیت باشید. لباس های باکیفیت خود را به خوبی نشان میدهند و سادگی باعث ایجاد نوعی تواضع در شما میشود.در ضمن سراغ تیپ های خیابانی به هیچ وجه نروید. حالا برای اینکه کمی تنوع ایجاد کنید و حوصله سربر نباشید میتوانید از طرح های زیر الهام بگیرید.

لباس پوشیدن

کفش های کتانی

منظور ما تمام کفش های کتانی و اسپورت نیست، منظور ما کفش هایی است که انگار برای شخصیت های بازی های ویدیویی ساخته شده اند. حتی در ایام جوانی پوشیدن این گونه کفش ها میتواند ریسکی باشد و بهتر است که به دنبال اینگونه کفش ها نباشید.

لباس پوشیدن

راه حل :

از تیپ هایی که حجیم هستند و شما را بزرگ نشان میدهند دوری کنید و بیشتر به دنبال طرح های مینیمال باشید. محافظه کارانه عمل کردن و همرنگ جامعه شدن ضرری برای شما نخواهد داشت. کسی به شما خرده نخواهد گرفت که چرا اینگونه لباس میپوشید. این را هم بدانید که منظور از محافظه کارانه عمل کردن این است که از برند هایی استفاده کنید که میدانید امتحان خود را پس داده اند مانند جک پرسل یا استن اسمیت و یا آدیداس و.....

لباس پوشیدن

مدل موهای Edgy

مو یکی از مهم ترین عناصری است که ظاهر شما را تحت تاثیر قرار میدهد. از مشکلات بزرگ مو این است که چند هفته باقی میماند؛ یعنی اگر از مدل موی تان پشیمان شده اید و میخواهید آن را عوض کنید باید چند هفته صبر کنید. پس برای اینکه چند هفته احساس شرم و پشیمانی نداشته باشید، دور این مدل مو خط بکشید.

راه حل :

در این حوضه بهتر است که از مدل مویی استفاده کنید که پشت مو و دور موی کوتاه داشته باشد و فرق سر بلند داشته باشد؛ اما نه زیاد. این مدل مو هیچوقت از مد نمی افتد و همیشه میتوانید از این مدل مو استفاده کنید. برای نمونه به برد پیت در فیلم Inglourious Basterds نگاهی بیندازید. از مدل مو های زیر نیز میتوانید استفاده کنید.

لباس پوشیدن

لباس های اسپورت

"اگر فکر میکنید پسر نوجوان شما یا برادرزاده شما ممکن است چنین لباسی را بپوشد، سراغش نروید." این حرف های دیوید بکهام است. لباس پوشیدن چیزی است که شما را از جوانان جدا میکند. البته میتوانید لباس های جوانان را بپوشید ولی نه همه آنها را، باید کمی احتیاط به خرج دهید.

لباس پوشیدن

راه حل :

قبل از خریدن لباس با خود فکر کنید که چه هدفتان از لباس خریدن چیست؟ آیا میخواهید تیپ خوب وعالی داشته باشید

یا فقط میخواهید از دیگران تقلید کنید؟ بعد به از خودتان بپرسید که چه اجزایی میخواهید استفاده کنید. برای مثال وقتی یک کت و شلوار میگیرید میتوانید از پاپیون یا کروات بسته به طرح و رنگ آن استفاده کنید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، لباس های مختلف را جلوی آینه امتحان کنید و بهترین ها انتخاب کنید.

لباس پوشیدن

 لباس هایی که بعد از 40 سالگی نباید بپوشید 

لباس هایی که بعد از 40 سالگی نباید بپوشید + تصاویر

2.929
این مطلب مفید بود ؟1712
برگرفته از شیکستون / م.ف
وبگردی