پخش فیلم سینمایی خواهران غریب
فیلم سینمایی خواهران غریب به کارگردانی کیومرث پوراحمد با بازی زنده یاد خسرو شکیبایی که سال 74 ساخته شد، امشب بعد از 23 سال از شبکه دو سیما پخش میشود.

پخش فیلم سینمایی خواهران غریب از تلویزیون

فیلم سینمایی خواهران غریب به کارگردانی کیومرث پوراحمد شاید یکی از نوستالژیک ترین فیلم هایی باشد که افراد زیادی با آن خاطراه دارند و هنوز هم با شنیدن خبر پخش این سریال به اصطلاح قند در دلشان آب میشود.

کیومرث پوراحمد شاید یکی بهترین فیلم هایش را با فیلم سینمایی خواهران غریب در معرض دید همه قرار داد و استقبالی که از این اثر شد فوق العاده بود. فیلم سینمایی خواهران غریب بعد از گذشت 23 سال از ساخت آن روی آنتن تلویزیون میرود.

امشب بیننده فیلم سینمایی خواهران غریب باشید

فیلم سینمایی خواهران غریب با بازی زنده یاد خسرو شکیبایی امشب پنجشنبه 29 آذر 1397 ساعت 23:30 روی آنتن شبکه دو سیما میرود.

فیلم سینمایی خواهران غریب

دوقلوهای فیلم سینمایی خواهران غریب 

فیلم سینمایی خواهران غریب که در چهاردهمین دوره جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین کارگردانی را برای کیومرث پوراحمد به ارمغان آورد با ترانه های زیبایش ماندگار شد و خسرو شکیبایی با هنرنمایی در این فیلم به ماندگاری آن افزود.

خسرو شکیبایی

زنده یاد خسرو شکیبایی در فیلم سینمایی خواهران غریب

خلاصه داستان فیلم خواهران غریب : نرگس و نسرین دو دختر دبستانی در جشن مدرسه یکدیگر را می بینند و متوجه میشوند که خواهران دوقلو هستند و پدر آهنگسازشان سالها قبل از مادرشان جدا شده بوده اما این ماجرا را هرگز به آنها نگفته بودند. یکی از آنان نزد مادرشان و دیگری نزد پدرشان زندگی می کرده است.

خواهران دو قلو تصمیم می گیرند تا جایشان را عوض کنند، به دلیل شباهت بسیار این دو خواهر دوقلو پدر و مادر متوجه موضوع نمی شوند. پدر قراراست با همکار و نامزدش، ثریا ازدواج کند. دخترها تصمیم می گیرند ثریا را از این کار منصرف کنند تا پدر و مادرشان دوباره باهم ازدواج کنند، دخترها وانمود می کنند که گم شده اند تا پدر و مادر برای یافتن آنها با یکدیگر دیدار کنند و به اجبار با هم به دنبالشان بگردند. بچه ها که در خانه مادربزرگ پنهان شده اند با همکاری مادربزرگ موفق به انجام این کار می شوند. پدر و مادر که تا صبح با خودرو همه جای شهر را گشته اند، و دیگر اختلافات را کنار گذاشته اند، به خانه مادربزرگ می آیند و این ماجرا باعث آشتی آنها میشود.

فیلم سینمایی خواهران غریب

فیلم سینمایی خواهران غریب با خسرو شکیبایی

بازیگران فیلم خواهران غریب :خسرو شکیبایی ، افسانه بایگان ، لادن طباطبایی ، الهه علی یاری ، الهام علی یاری ، پرویندخت یزدانیان بازیگران فیلم سینمایی خواهران غریب راتشکیل میدهند.

فیلم سینمایی خواهران غریب

خسرو شکیبایی و لادن طباطبایی در فیلم سینمایی خواهران غریب

پخش فیلم سینمایی خواهران غریب بهد از 23 سال از تلویزیون+تصاویر

3.36
این مطلب مفید بود ؟42
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
وبگردی