مهدی سلطانی
مهدی سلطانی یکی از بازیگران پرکار سینما و تلویزیون است که تجربه بازی در نقش هایی متفاوت را در کارنامه هنری اش دارد.

نقش های مهدی سلطانی در سینما و تلویزیون

مهدی سلطانی یکی از چهره های تحصیل کرده دنیای هنر است که دکترای تئاترش را از دانشگاهی در فرانسه گرفت و به عنوان یکی از بازیگران نقش های متفاوت در سینما و تلویزیون شناخته شده است.

سال 72 اولین تجربه بازیگری مهدی سلطانی در تلویزیون رقم خورد و دو سال بعد آقای بازیگر برای اولین بار با ایفای نقش در فیلم سینمایی آخرین بندر به دنیای سینما هم راه یافت.

مهدی سلطانی این روزها یکی از چهره های محبوب و پرکار سینما ، تلویزیون و تئاتر است که اگر مشتاقید تصاویری از نقش های مختلف کارنامه هنری پربار او را ببینید ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک را از دست ندهید.

نقش های ماندگار مهدی سلطانی در تلویزیون

مهدی سلطانی با بازی در سریال های تلویزیونی اش بیشتر در بین مردم شناخته شده است و نقش های پرصلابتی که در تلویزیون جلوی دوربین برد بیشتر به دل مخاطب نشست و در ذهنش ماندگار شد.

بهزاد مصیب در مسیر زاینده رود حسن فتحی و جمیل سریال دیوار که سال 91 سیروس مقدم آن را جلوی دوربین برد را شاید بتوان نقطه شروع نقش های ماندگار مهدی سلطانی در تلویزیون قلمداد کرد.

مهدی سلطانی

نقش آفرینی مهدی سلطانی در سریال مادرانه

نقطه عطف نقش های مهدی سلطانی در تلویزیون مربوط به بازی او در سریال مادرانه و نقش اردلان تمجید است که میتوان از آن به عنوان یکی از ماندگارترین نقش های آقای بازیگر نام برد.

مهدی سلطانی

بازی متفاوت مهدی سلطانی در سریال هفت سنگ

مهدی سلطانی بعد از بازی در سریال مادرانه ایفاگر نقش عبد در سریال مدینه شد و بعد از آن با نقشی متفاوت در سریال هفت سنگ چهره جدیدی از خودش را در دنیای متفاوتی از بازیگری به نمایش گذاشت و تجربه ای دیگر از بازی در نقشی که جنبه های طنز داشت کسب کرد.

مهدی سلطانی بازیگر در سریال کیمیا ساخته جواد افشار را در کارنامه هنری اش دارد و بعد از بازی در این سریال در نقش اسماعیل نفر زیر پای مادر جلوی دوربین رفت .

مهدی سلطانی

عکسی از بازی مهدی سلطانی در سریال پدر

بازی در نقش پر صلابت حاج علی تهرانی سریال پدر یکی از نقش های ماندگار مهدی سلطانی بود که سال 97 از شبکه دو سیما پخش شد و بازی این هنرمند کشورمان در این سریال حسابی مورد توجه قرار گرفت.

فیلم های سینمایی و نمایش خانگی مهدی سلطانی

مهدی سلطانی برای اولین بار با فیلم سینمایی آخرین بندر در سال 74 به دنیای سینما راه یافت و بعد از آن در فیلم هایی چون پرواز خاموش ، سایه روشن ، ملکه ، چ ، اشباح ، سراسر شب و رویای سهراب جلوی دوربین رفت.

امیر جعفری و مهدی سلطانی

امیر جعفری و مهدی سلطانی در فیلم سراسر شب

یکی از ماندگارترین نقش های کارنامه هنری مهدی سلطانی مربوط به بازی او در سریال شهرزاد در نمایش خانگی است. مهدی سلطانی که تجربه همکاری با حسن فتحی را در سریال در مسیر زاینده رود داشت بار دیگر در سریال شهرزاد با این کارگردان همکاری کرد و با بازی در نقش هاشم دماوندی در میان طرفدارانش محبوب تر شد.

مهدی سلطانی

بازی درخشان مهدی سلطانی در سریال شهرزاد

هاشم دماوندی یکی دیگر از نقش های ماندگار کارنامه هنری مهدی سلطانی است که نقشی با صلابت از یک پدر را در سریال شهرزاد به تصویر میکشد.

نقش های متفاوت و جذاب مهدی سلطانی در سینما و تلویزیون

3.816
این مطلب مفید بود ؟124
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
برچسب : مهدی سلطانی
وبگردی