نونیز

نونیز بهتر از هالند

تاریخ انتشار : 12 آبان 1402کد مطلب : 3664زمان مطالعه : 1 دقیقه
داروین نونز در سه آمار کلیدی از ارلینگ هالند بهتر عمل کرده است و مهاجم لیورپول ثابت کرد منتقدانش اشتباه می‌کنند.

ایسنا و به نقل از دیلی استار، لیورپول تابستان گذشته، هزینه‌های زیادی را برای نونیز خرج کرد اما این بازیکن اروگوئه‌ای پس از خراب کردن چند موقعیت خوب و یک کارت قرمز بی مورد، شروع سختی را در آنفیلد تجربه کرد.

در شروع فصل جدید، نونیز عملکرد بسیار بهتری داشته است. او تا اینجای فصل، هفت گل و چهار پاس گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است. علاوه بر این، پس از پیروزی خیره کننده برابر بورنموث، او اکنون نسبت دقیقه به ازای گل بهتری نسبت به محمد صلاح، فوق ستاره لیورپول دارد.

هم‌چنین تاکنون نونیز در سه آمار کلیدی از هالند ستاره منچسترسیتی بهتر عمل کرده است.

طبق گزارش FBREF، نونیز از نظر گل و پاس گل، گل بدون در نظر گرفتن پنالتی و تعداد شوت به سمت دروازه در رده نخست بازیکنان در لیگ برتر قرار دارد.

این بازیکن اروگوئه‌ای که لوئیس سوارس، مهاجم سابق قرمزها را الگوی خود می‌داند، با رقم 75 میلیون یورو به علاوه پاداش‌هایی که جمعا به 25 میلیون یورو می‌رسند، به لیورپول پیوست. او در اولین فصل حضورش در لیگ برتر فرازونشیب‌های زیادی داشت. نونیز 9 گل در لیگ برتر به ثمر رساند و مهم‌تر از همه جنگندگی و دوندگی بالایی که نونیز در بازی‌های لیورپول داشت باعث شد تا بازیکن مورد علاقه هواداران تیمش شود.

لیورپول با 19 بار قهرمانی در انگلیس و شش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فصل ناامیدکننده‌ای را با یورگن کلوپ پشت سر گذاشت و به دنبال جبران فصل قبل است. لیورپول باید یک‌شنبه به دیدار لوتون برود.

انتهای پیام/م

نونیز بهتر از هالند

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی