دارا حیایی و فاطیما بهارمست

پخش فصل سوم سریال از سرنوشت از شبکه دو

تاریخ انتشار : 7 خرداد 1399کد مطلب : 3753زمان مطالعه : 2 دقیقه
فصل سوم سریال از سرنوشت با بازی دارا حیایی، فاطیما بهارمست و کیسان دیباج به زودی روی آنتن شبکه دو سیما میرود.

فصل سوم سریال از سرنوشت در شبکه دو

سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان دو فصل موفق را پشت سر گذاشت و فصل سوم این سریال به زودی آماده پخش میشود.

از سرنوشت یکی از سریال های پربیننده تلویزیون است که پخش آن سال گذشته آغاز شد و دو فصل آن ساخته و پخش شد و توانست نظرات مثبت زیادی از بیننده های شبکه دو سیما دریافت کند و فصل سوم این سریال هم به زودی روی آنتن میرود.

پخش سریال از سرنوشت به زودی از شبکه دو

علیرضا آرا بازیگر سریال از سرنوشت صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از بازی در این سریال به روز کرد.

این بازیگر سریال از سرنوشت درباره پخش سریالشان نوشت:

فصل سوم سریال از سرنوشت به زودی از شبکه دو. عکس از محمدرضا خان میرزایی.

علیرضا آرا و دارا حیایی

بازیگران زیادی در سریال از سرنوشت ایفای نقش کرده اند اما دارا حیایی و کیسان دیباج دو بازیگر نقش اصلی فصل دوم و سوم این سریال هستند که در کنار دیگر چهره های سرشناس این فیلم نقش قابل قبولی را ارائه دادند.

بازیگران از سرنوشت

محمدرضا خردمندان کارگردانی فصل اول و سوم سریال از سرنوشت را برعهده دارد و علیرضا بذرافشان دومین فصل این سریال را کارگردانی میکند.

امیررضا فرامرزی و راستین عزیزپور

از سرنوشت سریالی درباره مشکلات زندگی و مسائل اجتماعی دو کودک است که در پرورشگاه زندگی میکنند و سرنوشت آنها تا دوران نوجوانی و جوانی در سریال از سرنوشت به تصویر کشیده میشود.

دارا حیایی و فاطیما بهارمست

امیررضا فرامرزی و راستین عزیزپور دو بازیگر اصلی سریال از سرنوشت هستند که نقش نوجوانی آنها را دارا حیایی و کیسان دیباج بازی میکنند.

دارا حیایی و کیسان دیباج

بازیگران سریال از سرنوشت عبارتند از:

مجید واشقانی ، فریبا نادری ، لیلا بلوکات ،حسین پاکدل، حبیب دهقان نسب، مائده طهماسبی، کامران تفتی، مهدی صبایی، میترا رفیع،علیرضا استادی، مریم کاظمی، علیرضا آرا، بهزاد داوری، سارا والیانی، دارا حیایی، فاطیما بهارمست، کیسان دیباج، مرضیه موسوی، امیررضا فرامرزی، راستین عزیزپور، مونا کرمی و ... بازیگران سریال از سرنوشت را تشکیل میدهند.

حسین پاکدل و راستین عزیزپور

دارا حیایی

پخش فصل سوم سریال از سرنوشت از شبکه دو

3.9868
این مطلب مفید بود ؟674194
وبگردی