مدل روتختی عروس
روتختی به عنوان حسن ختام دکوراسیون اتاق خواب محسوب می شود و نقش بسزایی در زیبایی و آرامش اتاق خواب دارد, سایت نمناک زیباترین مدلهای روتختی عروس را به شما تازه عروسان تقدیم میکند.

مدل روتختی عروس ترکیه ای و جدید

روتختی تکمیل کننده دکوراسیون اتاق خواب عروس و داماد است, انتخاب مدل روتختی از بین مدل های جدید و شیک امروزی برای عروس خانم ها سخت شده است. روتختی در زیبایی تخت و اتاق خواب تاثیر بسزایی دارد پس باید در انتخاب آن حساس بود, روتختی عروس باید از بین مدل های مد روز و لاکچری انتخاب شود که نمونه هایی از آن ها را برایتان در ادامه جمع آوری کرده ایم.

مدل روتختی عروس

جدیدترین مدل روتختی عروس 

روتختی یکی از عناصر کلیدی اتاق خواب است که میتواند ظاهر اتاق تان را از این رو به آن رو کنید, فقط حواستان باشد که روتختی باید با رنگ رکوراسیون اتاق خواب ست باشد. اگر شما هم جزو عروس خانم هایی هستید که در حال تکمیل جهیزیه تان میباشید و هنوز مدل روتختی شیکی پیدا نکرده اید بهتر است از مدل روتختی های سال 2018 دیدن کنید و ایده بگیرید.

رنگ روتختی عروس هرچه روشن تر باشد زیباتر است از رنگ های تیره برای روتختی عروس استفاده نکنید, بهترین رنگ ها برای روتختی عروس صورتی, کرمی, بنفش و آبی فیروزه ای هستند.

روتختی ترکیه ای

روتختی ترکیه ای و شیک عروس

انتخاب طرح روتختی عروس بستگی به سلیقه شما دارد میتوانید از طرح های ساده, گل گلی, کلاسیک و... بهره ببرید. اگر اتاق خواب تان کوچک است بهتر است سراغ طرح های ساده تر بروید تا اتاق تان را دلباز تر نشان دهد.

 

روتختی اسپرت عروس

روتختی اسپرت عروس سال 97

روتختی عروس 2018

روتختی عروس 2018 سلطنتی

مدل روتختی

مدل روتختی عروس رنگ روشن

اتاق خواب عروس

دکوراسیون اتاق خواب عروس

مدل روتختی عروس

مدل روتختی عروس مد روز و زیبا

روتختی ساتن ابریشم

مدل روتختی ساتن ابریشم 

مدل روتختی

مدل روتختی شیک فیروزه ای

مدل روتختی عروس 2018 سلطنتی و لوکس + تصاویر

3.9585
این مطلب مفید بود ؟459126
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
برچسب : روتختی
وبگردی