آباژور
انتخاب آباژور باید با دقت زیادی انجام شود زیرا این آباژور علاوه بر زیبایی باید نورپردازی مناسب را در فضای اتاق داشته باشد. زیباترین و مدرن ترین مدلهای آباژور را در سایت نمناک مشاهده نمایید.

با مطالعه این بخش می توانید با مهم ترین نکات کاربردی برای تهیه یک آباژور مناسب آشنا شوید. در ادامه زیباترین مدلهای آباژور را مشاهده کنید.
 

انواع مدلهای آباژور 2013

 

رنگ و فرم آباژور را باید متناسب با جنس مبلمان و رنگ آمیزی آن انتخاب کنید. دقت کنید که در هر گوشه ای از اتاق نشیمن که احساس تاریکی و یکنواختی دارید می توانید از یک آباژور مناسب استفاده کرده و به این ترتیب فضای اتاق نشیمن را بزرگ تر کنید.

مدلهای آباژور مخروطی بسیار زیبا

 

آباژور اتاق نشیمن باید طوری باشد که هم تزئینی باشد و هم نور کافی داشته باشد. باید طوری باشد که در مواقع خاموش بودن و در مواقع روشن بودن زیبا به نظر برسد.

مدل آباژور استوانه ای مدرن

 

در صورتی که مبلمان خانه شما مدرن است بهتر است از آباژورهایی با سبک مدرن استفاده کنید و در صورتی که فضای خانه شما و دکوراسیون آن سنتی است از آباژورهای مخروطی و پارچه ای استفاده کنید.

زیباترین مدلهای آباژور

 

می توانید با کمک یک تا 2 آباژور بلند به فضای نشیمن و ناهارخوری خود جلوه ببخشید. اما در صورتی که دکوراسیون سنتی دارید از آباژورهای رومیزی استفاده کنید که برای تهیه آن از چوب استفاده شده است.

مدل آباژور زیبا و شیک برای دکوراسیون سنتی

 

 اگر لوستر شما درست بالای میز ناهارخوری قرار می گیرد و فضای میز را روشن می کند، می توانید از یک تا 2 آباژور ایستاده در زاویه های اتاق ناهارخوری استفاده کنید تا زیبایی بیشتری به این فضا ببخشید.

جدیدترین مدلهای آباژور زیبا و جذاب

 


برای انتخاب آباژور برای اتاق کودک باید قبل از هرچیز به ایمنی و سلامت آن فکر کنید. سراغ آباژورهایی بروید که کمتر در آن از شیشه یا فلز استفاده شده است. سعی کنید از آباژورهای چوبی و تلقی استفاده کرده و رنگ های شاد را برای بچه ها انتخاب کنید.

مدل آباژور 2013

 



برای اتاق خواب بهتر است از آباژوری استفاده کنید که ارتفاع مناسبی داشته باشد. به این معنا که در صورتی که روی تخت می نشینید یا روی آن استراحت می کنید، نور آن به صورت مستقیم به چشم شما نرسد و موجب آسیب رسیدن به چشمان تان و احیانا پریدن خواب شما نشود.معمولا آباژور کنار تخت نباید بیشتر از 30 اینچ باشد.

مدلهای ّاژور بسیار شیک اتاق خواب

 

اگر لوستر شما در بخش دیگری از اتاق قرار گرفته، بهتر است از آباژورهای مدرن و منحنی شکل استفاده کنید تا نور آن درست در مرکز میز ناهارخوری متمرکز شود.

مدلهای مختلف آباژور پذیرایی و نشیمن

 

اگر شما در رختخواب کتاب می خوانید، باید از نوری استفاده کنید که به کتاب بتابد نه به چشمانتان. این آباژورها را متناسب با فضا و ترجیحا در رنگ های نه چندان روشن به رنگ های کرم، شکلاتی یا شیری انتخاب کنید.

مدل آباژور شیک مناسب اتاق کودک

 

شیک ترین مدلهای آباژور 2013

3.9166
این مطلب مفید بود ؟13036
برچسب : مدل آباژور
وبگردی