شهرام شکوهی
شهرام شکوهی خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و نوازندهٔ گیتار است. این خواننده خوش صدا طرفداران زیادی دارد که دیدن عکس های خانوادگی برای آنها بسیار جذاب است.

شهرام شکوهی خواننده، در کنار همسر و دخترش

شهرام شکوهی که پس از حضور در یک برنامه استعداد یابی به جمع خوانندگان کشورمان پیوست و با آلبوم مدارا توانست به پدیده ای جدید در این حوزه بدل شود، به تازگی کنسرتی را در تهران برگزار نموده است. به همین بهانه در این بخش از نمناک به زندگی خصوصی این خواننده سری می زنیم، با ما همراه شوید.

شهرام شکوهی

شهرام شکوهی/ عکس از مسعود ساکی

شهرام شکوهی خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و نوازندهٔ گیتار اهل ایران متولد مرداد 1354 در فارس است. او فارغ‌التحصیل لیسانس دامپروری است و موسیقی را از سال 1371 با کلاس آواز ایرانی شروع کرده و در حدود سال 1380 عضو گروهی بود که کنسرت های دانشجویی را برگزار می کرد؛ ولی بنا به دلایلی از موسیقی کناره گرفت.

شهرام شکوهی

ورود وی به موسیقی حرفه ای کاملاً ناخواسته بود، او در نوروز سال 1388وارد مسابقه خوانندگی Next Persian Star شبکهٔ تی وی پرشیا 1 شده و قطعهٔ «مدارا» را اجرا کرد و در جواب داوران نقد و دلیل آورد. آن برنامه به شدت مورد توجه بینندگان اش قرار گرفت ولی وی از طرف داوران برنامه اجازهٔ حضور در فینال را به دست نیاورد اما نام او در بین مخاطبان موسیقی فارسی زبان شناخته شد و تهیه کنندگان به منظور عقد قرارداد به سراغ وی رفتند. اولین آلبوم وی با نام «مدارا» در 16 آبان سال 1390 همهٔ مجوزها را کسب کرده منتشر شد.

بیوگرافی شهرام شکوهی

شهرام شکوهی/ عکس از عسل رضایی

شهرام شکوهی در سال 1385 با دختری بنام دلارام ازدواج کرد، حاصل این ازدواج یک دختر بنام ملودی است که متولد 1387 می باشد.

خانواده شهرام شکوهی

بچه شهرام شکوهی

خواننده موسیقی پاپ کشورمان بسیار فوتبالی است تا جایی که در بازی ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 دچار حمله قلبی شد و تا به حال 2 بار عمل کرده و چند روزی تحت مراقبت های ویژه در بیمارستان بود.

شهرام شکوهی در کنار همسر و دخترش + عکس

4.3138
این مطلب مفید بود ؟11820
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ن/ز.ت
برچسب : شهرام شکوهی
وبگردی