فقیهه سلطانی
فقیهه سلطانی در فیلم آسمان اینجا همیشه بارانی است به کارگردانی مهدی گلستانه نقش یک دختر هندی را بازی میکند. در ادامه تصاویری از گریم متفاوت فقیهه سلطانی را مشاهده نمایید.

تصویربرداری فیلم ویدئویی «آسمان اینجا همیشه بارانی است» به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه کنندگی امید حسینی از هفته گذشته در تهران آغاز شده و تاکنون 20 درصد از کل کار مقابل دوربین رفته است. خیابان ولیعصر، جاده کن سولقان، امامزاده هاشم از جمله لوکیشن های اصلی این تله فیلم در تهران است و گروه طی هفته آینده به جاده های شمال کشور و شهر مقدس مشهد نیز خواهند رفت.

فقیهه سلطانی در فیلم آسمان اینجا همیشه بارانی است

به گفته حسینی تهیه کننده پروژه، تصویربرداری در مشهد در صحن حرم امام رضا(ع) هم انجام خواهد شد و طبق برنامه ریزی ها تولید طی دو هفته آینده به پایان می رسد. فان خونه؛ ضمن اینکه مراحل فنی نیز قرار است به طور همزمان با تصویربرداری انجام شود. رضا مطهری تدوین این تله فیلم را برعهده دارد.
محمدرضا هدایتی، شهرام قائدی، الیکا عبدالرزاقی، فقیهه سلطانی و… بازیگران اصلی این پروژه هستند.

هم بازی های فقیهه سلطانی در فیلم آسمان اینجا همیشه بارانی است

«آسمان اینجا همیشه بارانی است» یک ملودرام اجتماعی است و داستان جسیکا (سلطانی)، دختری هندی را روایت می کند که از هند برای وداع با همسر مرحوم خود –که سال های پیش در دریای خزر غرق شده- به ایران سفر کرده است. او در این سفر با دو لیدر (قائدی و عبدالرزاقی) آشنا می شود که بچه دار نمی شوند و می خواهند برای حل این مشکل متوسل به امام رضا(ع) شوند. در این میان آنان در طول قصه به سفری می روند و اتفاقات مختلفی برایشان رخ می دهد .

فقیهه سلطانی در نقش دختر هندی + عکس

4.315
این مطلب مفید بود ؟132
برگرفته از بانی‌ فیلم
وبگردی