پژمان جمشیدی

نقشی که سخت ترین کار هنری پژمان جمشیدی است!

تاریخ انتشار : 20 آذر 1398کد مطلب : 4655زمان مطالعه : 2 دقیقه
پژمان جمشیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی از بازی در سخت ترین نقش دنیای هنری اش صحبت کرد.

پژمان جمشیدی و نمایش جدیدش

پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق کشورمان است که اولین بار به عنوان بازیگر مهمان در سریال ساختمان پزشکان ایفای نقش کرد و بعد از آن با تجربه ای جدی تر سال 92 با سریال پژمان که طرح ابتدایی آن توسط خودش مطرح شده بود به دنیای هنر راه یافت.

این بازیگر جوان کشورمان بعد از بازی در سریال پژمان حضور پررنگی را در دنیای سینما و تلویزیون تجربه کرد و در فیلم و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخت.

پژمان جمشیدی در تجربه ای جدید با یک نمایش روی صحنه رفت و درباره آن نوشت:

در طول این ٦ سالی که افتخار حضور در هنرُ داشتم ، نقش های کمدی و کم و بیش غیر کمدیِ مختلفی بازی کردم ، اما بدون اغراق نقشِ ویکتور فرانکنشتاین , نه تنها سخت ترین نقشیست که تا بحال بازی کردم ، بلکه شاید به جرات بتونم بگم ، سخت ترین کاریست که تا بحال انجام دادم.

ممنونم از ایمان افشاریان که با اعتماد این نقشُ به من دادن و متشکرم از ماهان حیدری و نورالدین حیدری ماهر که شرایط حضور منُ فراهم کردن و بسیار سپاسگزارم از گروه درجه یک بازیگران و عوامل کار که کمک کردند من در طول ١٧ شب تمرین آماده این اجرا بشم.

اگر علاقه مند به دیدن تئاتر کلاسیک و یا رمان های معروف ادبیات جهان هستید ، حتما فرانکنشتاین رو ببینید.

پژمان جمشیدی

نمایش فرانکنشتاین به نویسندگی و کارگردانی ایمان افشاریان و تهیه کنندگی ماهان حیدری با داستانی متفاوت از 6 آذر تا 3 دی در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در نمایش فرانکنشتاین با بازیگرانی چون بانیپال شومون، آناهیتا افشار، سوده شرحی، محمد پویا، سیاوش میری، حسین آیرمی، حامد ابریشمی، مبین تقوی، محمد حقیقی پور، امین رجائی، امید رضائی، مهدی روحانی، سعید زینلی، فرید کیامرثی، توحید لواسانی، مجتبی نصرت، پویا نجفی و ... همبازی است.

پژمان جمشیدی

نقشی که سخت ترین کار هنری پژمان جمشیدی است!

4.48
این مطلب مفید بود ؟71
منبع : صفحه پژمان جمشیدی / عکاس : حانیه زاهد / بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی