دکوراسیون منزل
جدیدترین و جذاب ترین دکوراسیون منزل با رنگ زرد را در سایت نمناک مشاهده می کنید. دکوراسیون زیبای اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق مطالعه و پذیرایی با رنگ زرد را در ادامه مشاهده می کنید.

حتما همه شما دوستان نمناکی میدانید که رنگ زرد نشانه صبر و آرامش است و روانشناسان مخصوصا آن دسته که در رنگ شناسی و تاثیر آن بر شخصیت و زندگی افراد مطالعاتی انجام داده اند تاکید خاصی بر استفاده رنگ زرد در محیط خانه و کار دارند به همین دلیل با توجه به دنیای پر از استرس امروزی ما بر آن شدیم تا با این تصاویر و نکات مهم طراحی پوسته به آنها برای ایجاد حس زیبای آرامش همراه شما شویم

 بشقاب های سفید و زرد درخشان آرامش را خلق میکند در یک صبح آفتابی صندلی های چوبی حس تازگی به وجود می آورند رنگهای زرد استفاده شده در میز کوسن ها پنجره ها باعث تحریک و تقویت اشتها میشود

 

 

میزصبحانه

 

 

کاغذ دیواری زرد آن هم فقط در یک سمت نکته ظریف طراحی این اطاق خواب در ایجاد احساس عاطفه میباشد.استفاده تن زرد یکسان در دیوار و کف مکمل داشتن استراحت و خواب کامل و مفید است. لوازم تیره تر در این اطاق خواب جلوه درخشان زرد را واضح تر میکند.
 
اطاق خواب

 

 
 
اگر به دنبال خلاقیت و ابتکار به بهترین نحو هستید نباید فراموش کنیم که ترکیب خارق العاده زرد و آبی انرژی بالایی را ایجاد میکند و برای الهام دادن به فعالیت مهم بسیارموثر است.
 
آبی زرد
 
 
 
این طراحی سنتی اطاق غذا خوری با استفاده از ترکیب حرفه ای زرد الماسی و سفید نقطه اوج وقار و شادی را منتقل و بیان میکند. همچنین قهوه ای استفاده شده در رومیزی و روکش صندلی ها این شکوه را کامل میکند.
 
 
 
اطاق غذاخوری
 
 
 
اغلب ما تلاش میکنیم تا تفاوت کتابخانه مان را در اطاق نشینمن به رخ بکشیم با الهام از این تصویر و استفاده اززرد براق در کنار رنگهای دیگر کار ما راحتتر است.
 
کتابخانه
 
 
سرویس بهداشتی قسمتی از خانه است که بهداشت و تمیزی در آن بسیار اهمیت دارد ورنگ زرد در سرامیک های دیوار با کمک سفید یخی در کف حس پاکی را به وجود می آورد
 
 
سرویس بهداشتی
 
 

دکوراسیون بی نظیر منزل با رنگ زرد + تصاویر

3.933
این مطلب مفید بود ؟267
وبگردی