پخش فیلم های سینمایی
شبکه های مختلف سیما برای تشویق مردم به خانه نشینی در نوروز 99 فیلم های سینمایی پربیننده ای را آماده پخش کردند.

پخش فیلم های سینمایی در تلویزیون

تعطیلات نوروز بهترین زمان برای در کنار هم بودن اعضای خانواده است که میتوانند فارغ از تمام مشغله ها ساعت های زیادی را در کنار هم باشند. یکی از بهترین کارهایی که در ایام تعطیلات میتواند آموزنده و سرگرم کننده باشد تماشای فیلم است. شبکه های مختلف سیما در این ایام با پخش پرفروش ترین فیلم های سینمایی روز سینمای ایران در کنار مردم خواهند بود.

شیوع ویروس کرونا شرایط ویژه ای را در آغاز سال 99 رقم زد و توصیه های زیادی به خانه نشینی مردم در این روزها برای قطع زنجیره انتقال این ویروس وجود دارد. تلویزیون برای تشویق مردم به خانه نشینی در ایام تعطیلات نوروز پخش فیلم های سینمایی پربیننده ای را در نظر گرفته است.

کدام فیلم های سینمایی در نوروز 99 پخش میشوند

صفحه رسمی بنیاد سینمایی فارابی خبر از پخش فیلم هایی با همکاری این بنیاد در تلویزیون داد و در این خصوص پستی را به اشتراک گذاشت.

فیلم های سینمایی

12 فیلم از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در ژانرهای دفاع مقدس، کودک و نوجوان، تاریخی و درام خانوادگی قرار است از شبکه های مختلف تلویزیون در ایام نوروز 99 نمایش داده شود که عبارتند از:

سرو زیرآب (محمد علی باشه آهنگر) از شبکه یک و سه، تپلی و من (حسین قناعت) از شبکه امید، پاستاریونی (سهیل موفق) از شبکه پنج، فرار از اردو (غلامرضا رمضانی) از شبکه پنج، ضربه فنی (غلامرضا رمضانی) از شبکه امید، پینوکیو و رئیسعلی و عاموسردار (سیدرضا صافی) از شبکه دو، به دنیا آمدن (محسن عبدالوهاب) از شبکه دو، غلامرضا تختی (بهرام توکلی) از شبکه سه، صدای منو می شنوی (صادق پروین آشتیانی) از شبکه دو، سوفی و دیوانه (مهدی کرم پور) از شبکه پنج، شکلاتی (سهیل موفق) از شبکه دو و رفقای خوب (مجید قاری زاده) از شبکه یک.

ساعت پخش فیلم سینمایی در شبکه های مختلف

علاوه بر این فیلم های محصول بنیاد سینمایی فارابی،فیلم های سینمایی پرفروش دیگری در شبکه های مختلف به نمایش در می آیند که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

شبکه یک سیما : سرو زیر آب جمعه 1 فروردین، زندانی ها روز سه شنبه 5 فروردین ، شبی که ماه کامل شد 9 فروردین ، غلامرضا تختی 10 فروردین ساعت 11 صبح روی آنتن این شبکه خواهند رفت.

شبی که ماه کامل شد

شبکه دو سیما : شکلاتی 9 فروردین و پیشونی سفید 3 10 فروردین ماه ساعت 17 از این شبکه پخش خواهند شد.

پیشونی سفید 3

شبکه سه سیما:غلامرضا تختی 1 فروردین ، سرخپوست 3 فروردین، قصر شیرین 7 فروردین و سرو زیر آب 12 فروردین ساعت 15:30 روی آنتن شبکه سه سیما خواهند رفت.

نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار

شبکه پنج سیما :فیلم سینمایی نبات ، سوفی و دیوانه و پاستاریونی از جمله فیلم هایی هستند که در ساعات 10 صبح و 13:30 روی آنتن شبکه پنج سیما خواهند رفت.

شهاب حسینی

پخش پرفروش ترین فیلم های سینمایی در تعطیلات نوروز

3.84
این مطلب مفید بود ؟31
وبگردی