آزاده زارعی
این روزها سریال جذاب و دیدنی آوای باران در حال پخش می باشد و با گریم جذاب بازیگرانش مورد بحث قرار گرفته است.

آزاده زارعی بازیگر نقش باران در آوای باران

سریال آوای باران یکی از پرمخاطب ترین مجموعه های تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی زاده است که این روزها بار دیگر روی آنتن شبکه آی فیلم رفته و طرفداران خاص خود را دارد. بازپخش این سریال جذاب باردیگر نام آزاده زارعی بازیگر نقش باران یا سیندرلا را بر روی زبان ها انداخت، در این بخش از نمناک به بهانه پخش دوباره این سریال و بازی جذاب آزاده زارعی در آن عکس های متفاوتی از خانم بازیگر را منتشر نموده ایم.

عکسهای آزاده زارعی

آزاده زارعی بازیگر سریال آوای باران عکس از هیلار حسینی

مختصر بیوگرافی آزاده زارعی

آزاده زارعی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 10 خرداد 1368 در اصفهان است. این بازیگر ورود خود به عرصهٔ سینما را با یک نقش خاص و سخت، بازی در نقش اول فیلم سینمایی آمین خواهیم گفت ساختهٔ سامان سالور در نقش اصغر فرشته (یک پسر) به رخ کشید. سپس با ایفای نقش اول سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی زاده به شهرت رسید و به «باران» و نیز «سیندرلای سینمای ایران» معروف شد. او در آثاری چون وابل، شاهرگ، هایلایت،مهر طوبی و... بازی کرده و فیلم های کوتاه زیادی را کارگردانی نموده و جوایز گوناگونی را نصیب خود کرده است. وی همچنین منشی صحنه بوده و شاعر نیز می باشد و قلم زنی روی مس و نقره و برنج و طلا را نیز انجام می دهد.

 آزاده زارعی

آزاده زارعی بازیگر سریال آوای باران عکس از پریچهر ژیان

بازیگران آوای باران

مجموعه تلویزیونی «آوای باران» به تهیه کنندگی محمد هاشمی اصل و کارگردانی حسین سهیلی زاده دارای 40 قسمت 40 دقیقه ای است و داستان های آن در دو فاز زمانی دهه 70 و زمان حاضر روایت می شود.این سریال دارای مضمونی اجتماعی است و به یکی از معضلات جامعه اشاره ای مستقیم داشته وبا داستانی جذاب مساله کار کودکان و کار خیابان را مورد بررسی قرارمی دهد.

نقش‌های اصلی این سریال را آزاده زارعی(باران)، ثریا قاسمی (مادربزرگ)، حمیدرضا پگاه (طاها پدر باران)، سام درخشانی (نادر، خواهرزاده طاها)، الهام چرخنده (زیور)، مهران احمدی (شکیب)، نیلوفر پارسا (بیتا)، سپیده خداوردی(مرضیه خواهر مرتضی)، امیر دژاکام (مرتضی)، سیاوش خیرابی (فری)، مبینا سادات آتشی (کودکی باران) و مهران رنجبر(کیانوش) و علی یعقوبی (وکیل امیر حسین خرسند) را بر عهده دارند.

آزاده زارعی بازیگر نقش باران

آزاده زارعی بازیگر نقش باران در سریال آوای باران

بیوگرافی آزاده زارعی

چهره واقعی بازیگر نقش باران در سریال آوای باران عکس از امین پژوهنده

آزاده زارعی بازیگر

زندگینامه آزاده زارعی بازیگر تلویزیون عکس از آرش عقیقی

نرگس محمدی

آزاده زارعی در کنار نرگس محمدی

آزاده زارعی بازیگر

چهره واقعی آزاده زارعی بازیگر آوای باران خبری عکس از ساقی بلیغ

عکسهای آزاده زارعی بیرون سریال آوای باران

3.8124
این مطلب مفید بود ؟9331
منبع : عکس: مرضیه امیری/بخش فرهنگ و هنر نمناک/ن/ن.ح /
برچسب : آزاده زارعی
وبگردی