فریبز عرب نیا

فریبرز عرب نیا افسر نیروی انتظامی + عکس

تاریخ انتشار : 17 دی 1392کد مطلب : 5473زمان مطالعه : 1 دقیقه
فیلمنامه سریال رنگ شک را فریبرز عرب نیا نوشته و داستان یک افسر نیروی انتظامی را روایت می کند. آرش مجیدی، شهرزاد کمال زاده ،محمدرضا شیرخانلو و عمار تفتی از بازیگران این سریال هستند.

فیلمبرداری 80 درصد از مینی سریال «رنگ شک» به کارگردانی فریبرز عرب نیا به پایان رسید. بهروز خوش رزم تهیه کننده این کار گفت:بعد از ضبط سکانس های مربوط به بهشت زهرا گروه در حال حاضر مشغول تصویربرداری صحنه های مربوط به مطب دکتر روانشناس هستند و بعد از این مرحله پیش بینی ما این است که ظرف یک هفته آینده برای ضبط سکانس های فینال عازم بوشهر شویم.

فریبرز عرب نیا و معصومه آقاجانی در مینی سریال رنگ شک

فیلمنامه سریال رنگ شک را فریبرز عرب نیا نوشته و داستان یک افسر نیروی انتظامی را روایت می کند که ماموریت می یابد تا وارد یک باند بسیار مخوف مواد مخدر شود و به دلیل فوق سری بودن عملیات تنها یکی از فرماندهان مافوق او از این ماموریت مطلع است و در این راه با مشکلات متعددی مواجه می شود.

فریبرز عرب نیا در مینی سریال رنگ شک


بازیگران این سریال :فریبر عرب نیا، آرش مجیدی، شهرزاد کمال زاده ، معصومه آقاجانی، رضا امامی ، حمیدرضا هدایتی، امیر مولوی، رضا نوری، پیام لاریان، هدایت الله سجادی و محمدرضا شیرخانلو و با حضور شاهرخ فروتنیان عمار تفتی و شهرام عبدلی .

فریبرز عرب نیا


پس از بررسی های نهایی سکانس های پایانی که مربوط به درگیری سروان علی نبوی (فریبرزعرب نیا) و شخصیت منفی داستان نیم انگشتی ( آرش مجیدی) است در بوشهر و بر روی دریا تصویربرداری خواهد شد. و پس از این مرحله تصویربرداری به طور کامل به پایان می رسد.

فریبرز عرب نیا در حال تیراندازی
 

فریبرز عرب نیا افسر نیروی انتظامی + عکس

4.218
این مطلب مفید بود ؟153
برگرفته از inn.ir
وبگردی