دور كردن پشه
حضور پشه ها در اطراف بدن و در هر مکانی بسیار رنج آور است، اما برای از بین بردن و دور کردن پشه ها از بدن روش هایی طبیعی وجود دارد که کمک بسیاری به دور کردن آن ها از بدن می کند.

 6 ترفند برای دور کردن پشه ها از بدنتان

حضور پشه ها در هرجایی می تواند آزار دهنده باشد بخصوص هنگام خواب و برای کودکان که نمی دانند چه کار باید انجام دهند پشه ها به سرعت بوی میزبان را یاد می گیرند و آن را به خاطر می آورند در این بخش از نمناک راه های طبیعی از بین بردن حشرات را بدون استفاده از حشره کش های شیمیایی خواهید خواند.

گیاهان طبیعی برای دور کردن پشه ها از بدن :

حشره کش های شیمیایی تنها عامل موثر در از بین بردن حشرات نیستند وقتی صحبت از بین بردن پشه ها به میان می آید گیاهان طبیعی مختلف نیز می توانند به خوبی عمل کنند می توانید حیاط یا باغ خود را با برخی از گیاهان مفید زیبا کنید. به این ترتیب خودتان و حیوانات خانگی خود را از پشه در همان زمان محافظت خواهید کرد

خب چه گیاهانی می توانند به ما کمک کنند از این پشه نامطبوع اجتناب کنیم آنها کدام هستند؟ انواع مختلفی وجود دارند که می توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید:پونه ، ریحان، رزماری، سیر، برش، سنبل، علف هرزه، یا گل همیشه بهار

استفاده از گیاهان

ریحان برای دور کردن پشه ها

شمع سیترونلا برای دور کردن پشه ها:

اگر نمی توانید گیاهان را در خانه داشته باشید و یا نسبت به آن ها حساسیت دارید، شمع سیترونلا می تواند یک راه حل بسیارخوب باشد یک دافع حشرات طبیعی است که توسط تحقیقات تایید شده و هیچ گونه عوارض جانبی ندارد، خانه شما بوی تازه می دهد و با هیچ یک از حشرات اذیت نمی شوید برای کسانی که اقلام دست ساز را دوست دارند، می توانید شمع های سیترونلا را را با نفت بسازید.

اسپری اسطوخودوس و روغن بدن برای دور کردن پشه ها :

پشه ها از اسطوخودوس نفرت دارند می توانید یک اسپری بدن با روغن بدن ضروری درست کنید یا فقط آن را به صورت قطره ای روی پوست بمالید. این روش درمانی برای بدن شما بسیار سالم است و به جز اسپری های شیمیایی و کرم می تواند به پوست کمک کند تا از سوزش و آلرژی اجتناب کنند.

دور کردن پشه

اسپری اسطوخودوس برای دور کردن پشه ها

سرکه سیب برای دور کردن پشه ها از بدن:

این شگفت انگیز است که سرکه سیب چند منظوره می تواند مفید باشد. بسیاری از مردم در خانه هستند، بنابراین اگر مکان زندگی شما به طور ناگهانی توسط پشه ها مورد حمله قرار گیرد، با اسپری حشره کش سرکه آنها را از بین ببرید همچنین می توانید کمی روغن سیترونلا برای تاثیرات بیشتر اضافه کنید. این اسپری معرفی شده کاملا طبیعی در نمناک را روی مکان هایی که حشرات معمولا جمع می شوند بمالید و منتظر نتیجه باشید.

کف صابون برای از بین بردن پشه ها:

اگر زمان زیادی را در حیاط خود صرف کرده اید و شام خانوادگی و یا با خواندن کتاب گذرانده اید، یک بشقاب با آب کف صابون را در آن نزدیکی قرار دهید. بعد از مدتی متوجه خواهید شد که پشه ها به این آب جذب خواهند شد و به دام می افتند.

کف صابون

راه های دور کردن پشه از بدن

سیر برای دور نگه داشتن پشه ها:

طبق برخی مطالعات، خوردن سیر به دور نگه داشتن پشه کمک می کند. این درمان برای عاشقان سیر خوب است، اما اگر واقعا از آن متنفر باشید، نیازی به خوردن آن در مقادیر زیاد نیست. فقط آن را بجوشانید و مخلوط را در مکان هایی که پشه ها گرد هم می آیند اسپری کنید.

ترفندی کاملا طبیعی که پشه ها را از شما دور می کند

4.190
این مطلب مفید بود ؟7416
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
منبع : بخش بهداشت و سلامت نمناک/ح.ب /ن
برچسب : پشه
وبگردی