دربی

خبر خوش برای پرسپولیس و استقلال در آستانه دربی

تاریخ انتشار : 15 شهریور 1402کد مطلب : 5625زمان مطالعه : 1 دقیقه
در صورت درخواست فدراسیون فوتبال و موافقت AFC، دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در استادیوم آزادی می‌تواند با حضور کمک داور ویدئویی برگزار شود.

خبرورزشی:به زودی سیستم کمک داور ویدئویی دراستادیوم آزادی نصب می‌شود تا تیم‌های پرسپولیس و نساجی با این تکنولوژی میزبان حریفان آسیایی خود باشند.

بعد از این اعلام این سوال پیش آمد که با نصب VAR ممکن است دیدار پرسپولیس و استقلال هم با حضور کمک داور ویدئویی برگزار شود؟ برخی از کارشناسان داوری به این سوال پاسخ داده اند و گفته اند این تجهیزات برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا است و استفاده از این تکنولوژی در بازی‌های لیگ برتر منوط به این است که مجوز آن از سوی فیفا صادر شود. با این حال خبر رسیده در صورت درخواست فدراسیون فوتبال ایران از کنفدراسیون فوتبال آسیا و جهان و موافقت آنها دربی می‌تواند با حضور کمک داور ویدئویی برگزار شود.

به تازگی وزارت ورزش و جوانان گفته است 2.5 میلیون یورو برای تجهیز استادیوم‌های ایران به کمک داور ویدئویی کنار گذاشته است.

این می‌تواند خبر خوشی برای تماشاگران هر دو تیم باشد. به این خاطر که موجب اشتباه حداقلی از سوی تیم‌های داوری در مسابقه مهم می‌شود.

انتهای پیام/م

خبر خوش برای پرسپولیس و استقلال در آستانه دربی

51
این مطلب مفید بود ؟10
برچسب : دربی تهران
وبگردی