مریلا زارعی

مریلا زارعی | اشک های مریلا زارعی

تاریخ انتشار : 16 بهمن 1392کد مطلب : 5781تعداد نظرات : 1 نظر
در پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر امروز فیلم سینمایی شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار و بازی مریلا زارعی به نمایش در آمد، در این نشست مریلا زارعی به شدت متاثر شده و اشک میریخت.

در نشست پرسش و پاسخ فیلم «شیار 143» که شامگاه 16 بهمن ماه به نمایش درآمد. ابراهیم حاتمی کیا در این نشست فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی خودش را به فیلم «شیار 143» تقدیم کرد و مریلا زارعی (بازیگر نقش اول این فیلم) که به شدت متاثر بود و اشک می ریخت از ابراهیم حاتمی کیا تشکر کرد و گفت:الان برای من پیامکی آمد که نوشته بود آقای حاتمی کیا گفته اند «چ» را به «شیار 143» تقدیم می کنم، باید از ایشان به صورت ویژه تشکر کنم.

مریلا زارعی، گلاره عباسی و نرگس آبیار در نشست خبری فیلم سینمایی شیار 143

او بار دیگر ضمن عذرخواهی از تحت تاثیر قرار گرفتنش از فضای نمایش «شیار 143» گفت:خیلی حرف برای گفتن و خیلی تشکر دارم. فکر می کنم همه شما با من موافقید که از انرژی خوبی که امروز در سالن از شما گرفتم،باید تشکر کنم. باید از نرگس آبیار برای اینکه این متن خوب را نوشت تشکر کنم.
 

ابراهیم حاتمی کیا در نشست خبری فیلم سینمایی شیار 143

این بازیگر ادامه داد:ما فیلم را خیلی با دقت کار کرده و سعی کردیم خدا ناکرده به ساحت آدمی که داریم نقش اش را کار می کنیم، خدشه ای وارد نشود. این بار خیلی سنگین بود،باید اینجا بگویم من دقیقا همان موقعیتی را داشتم که قهرمان «از کرخه تا راین»ابراهیم حاتمی کیا کنار رود راین داشت.
 

مریلا زارعی در حال گریه کردن در نشست خبری فیلم سینمایی شیار 143

نرگس آبیار هم در تکمیل سخنان زارعی توضیح داد:به نظرم یکی از دلایل تاثیرگذاری نقشی که خانم زارعی در فیلم بازی کرده اند، این است که ایشان تمام مدت فیلمبرداری را با زبان روزه کار می کردند.
 

جواد عزتی، مریلا زارعی و گلاره عباسی در نشست خبری فیلم سینمایی شیار 143

در این نشست، ابوذر پورمحمدی (تهیه کننده)، آرش قاسمی (صداگذار)، جواد عزتی، گلاره عباسی، یداله شادمانی (بازیگران)، پیمان خاکسار (تدوینگر) و... حضور داشتند.

مریلا زارعی ، اشک های مریلا زارعی

4.647
این مطلب مفید بود ؟434
برگرفته از ایسنا - /ک
برچسب : مریلا زارعی
1 نظر به ثبت رسیده است
آرش 1396-06-12
من نمیدونم این چرا این مدلیه
12
وبگردی