رضا عطاران و سارا بهرامی

بامداد افشار موسیقی فیلم روشن را می سازد

تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1399کد مطلب : 5830زمان مطالعه : 2 دقیقه
بامداد افشار آهنگساز جوان و مطرح کشورمان ساخت موسیقی فیلم روشن را برعهده گرفت.

ساخت موسیقی فیلم روشن آغاز شد

فیلم سینمایی روشن به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی دی ماه سال گذشته مقابل دوربین رفت و به ساخت موسیقی رسید.

روشن فیلمی پربازیگر است که بازیگران سرشناس با گریم هایی متفاوت در این فیلم ایفای نقش میکنند و با اتمام مراحل فنی این فیلم آماده نمایش خواهد شد.

ادامه مراحل فنی فیلم روشن و ساخت موسیقی

صفحه رسمی فیلم روشن با انتشار تصویری جدید خبر از آغاز ساخت موسیقی این فیلم توسط بامداد افشار داد.

در صفحه فیلم روشن آمده است:

بامداد افشار موسیقی روشن را می سازد... با ادامه مراحل فنی فیلم سینمایی روشن به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی، بامداد افشار ساخت موسیقی ساخته جدید حجازی را بر عهده گرفت.

رضا عطاران و سیامک انصاری

بامداد افشار از چهره های جوان دنیای آهنگسازی است که فعالیت در این حوزه را از حدود سال 90 آغاز کرد و به عنوان آهنگساز و طراح صدا در فیلم های زیادی حضور داشت. ساخت موسیقی فیلم پوست، سینما شهر قصه، همچنان که می مردم، مغزهای کوچک زنگ زده، تمارض، طبل، گیلدا، اعترافات ذهن خطرناک من و گیدا از جمله کارهای بامداد افشار در سینما است که آهنگسازی فیلم پوست و مغزهای کوچک زنگ زده جوایزی را برای او به ارمغان آورد.

بامداد افشار

روح الله حجازی کارگردانی که تابحال فیلم هایی چون اتاق تاریک، مرگ ماهی، هیهات، سبز به رنگ زمرد، زندگی خصوصی آقا و خانم میم و در میان ابرها را مقابل دوربین برده است با تجربه ای جدید به زودی به سینماها می آید.

رضا عطاران و روح الله حجازی

رضا عطاران بازیگر یکی از نقش های اصلی فیلم روشن است که با گریمی متفاوت در این فیلم ایفای نقش میکند.

رضا عطاران

بازیگران فیلم روشن عبارتند از:

رضا عطاران، سارا بهرامی، سیامک انصاری، مهدی حسینی نیا، مسعود میرطاهری، محمد ولی زادگان، ابراهیم عزیزی، علی رحیمی، حمیدرضا حیدری، هدیه آذیدهاک، امیر کیوان معصومی، محمد نیکبخت، نازنین سهامی زاده و بازیگر خردسال سرگل لواسانی بازیگران فیلم سینمایی روشن را تشکیل می دهند.

رضا عطاران

بامداد افشار موسیقی فیلم روشن را می سازد

2.97
این مطلب مفید بود ؟43
وبگردی