هادی حجازی فر
هادی حجازی فر بازیگر سریال زیرخاکی صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکس هایی از بازی در زیرخاکی و تجربه بازی در این سریال به روز کرد.

بازی هادی حجازی فر در زیرخاکی

سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا، سریال ماه رمضانی شبکه یک سیما بود که پخش آن تا چند شب دیگر به پایان میرسد.

پژمان جمشیدی و هادی حجازی فر از بازیگران سرشناسی هستند که در این سریال در کنار ژاله صامتی به ایفای نقش پرداختند.

زیرخاکی تجربه ای متفاوت برای هادی حجازی فر در تلویزیون

هادی حجازی فر بازیگری که تجربه بازی در سریال نفس و دوپینگ را در کارنامه هنری اش دارد بار دیگر با سریال زیرخاکی مهمان خانه های مردم از قاب تلویزیون شد و از تجربه متفاوت بازی در این سریال گفت.

هادی حجازی فر با انتشار تصاویری از سریال زیرخاکی نوشت:

سریال زیرخاکی تجربه ای برای تلویزیون و نترسیدن از آشنایی ها ، سلام و علیکها ، نقدها و لطف های خیابانیِ بی شمار...

پ.ن 1:فیلمبرداری این سریال قبل از سریال دوپینگ بود.

پ.ن 2:باید تشکر کنم از همراهی و همکاری کلی دوست نازنین . از رفقای طراحی صحنه و لباس گرفته تا گروه فیلمبرداری و صدا و .. اما یک تشکر ویژه از عباس عباسی گریمور درجه یک و گروه صبورش اقا حامد و مسعود عزیز . ممنونم از جلیل سامان بخاطر صبوری و انسان بودنش و.. و از رضا نصیری نیا که هنوز باورم نمیشه میتونه اینقد اقا و درجه یک و کاربلد باشه....

هادی حجازی فر

هادی حجازی فر در سریال زیرخاکی ایفاگر دو نقش متفاوت است که یکی از آنها نقش فرهاد باغ پیشه برادر فریبرز و همافر نیروی هوایی ارتش است و دیگری نقش آقاجون پدر فریبرز است.

هادی حجازی فر

زیرخاکی سریال طنز شبکه یک سیما برای شب های ماه مبارک رمضان امسال بود که در دوفصل ساخته میشود و فصل اول این سریال با پخش چند قسمت دیگر به پایان میرسد و ضبط ادامه این سریال بعد از بهبود نسبی شرایط شیوع کرونا در جامعه انجام خواهد شد.

هادی حجازی فر

پژمان جمشیدی بازیگر نقش اصلی سریال زیرخاکی است که در پی پیداکردن گنج وارد ماجرایی میشود که قصه سریال زیرخاکی را رقم میزند.

هادی حجازی فر و پژمان جمشیدی

بازیگران سریال زیرخاکی عبارتند از:

هادی حجازی فر، پژمان جمشیدی ، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش ، ایرج سنجری، نادر فلاح، اصغر نقی زاده و رایان سرلک در سریال زیرخاکی به ایفای نقش پرداختند.

سریال زیرخاکی

بازی هادی حجازی فر در زیرخاکی تجربه ای متفاوت و بدون هراس!

4.614
این مطلب مفید بود ؟131
منبع : صفحه هادی حجازی فر / بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی