مارال بنی آدم
مارال بنی آدم بازیگر نقش سارا در سریال هم گناه است که در ادامه به معرفی بیشتر او و همسرش و تصاویری از آنها می پردازیم.

مارال بنی آدم بازیگر سریال هم گناه

سریال هم گناه اولین ساخته مصطفی کیایی در نمایش خانگی است که به پایان فصل اول نزدیک شد. این سریال پر بازیگر با بازی بازیگران سرشناس دنیای هنر و جوانترهای این حرفه مقابل دوربین رفت و توانست نظرات مثبت زیادی از سوی مخاطبان دریافت کند.

مارال بنی آدم یکی از بازیگران جوانی است که در این سریال در کنار بازیگران شناخته شده به ایفای نقش پرداخت و با نقش سارا دختر فرید به خوبی دیده شد. اگر علاقه مندید با مارال بنی آدم بیشتر آشنا شوید ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک را از دست ندهید.

درخشش مارال بنی آدم در سریال هم گناه

مارال بنی آدم بازیگر نقش سارا در سریال هم گناه است که بازی قوی و موفقی را در این سریال به نمایش گذاشت و این سریال باعث دیده شدن بیشتر او شد.

مارال بنی آدم

سارا دختر فرید و همسر اولش مهشید است که بعد از ازدواج مجدد فرید با عمویش فریبرز و نسرین زندگی میکند و دختر قوی و محکمی است که در شرکت صادرات و واردات گل در کنار فرید کار میکند و رابطه خوبی با پسر عمه اش آرمان، خواهرش سیما و پیمان پسر تازه پیدا شده فریبرز دارد.

مارال بنی آدم و پدرام شریفی

مارال بنی آدم در سریال هم گناه با بازیگران سرشناسی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل،هنگامه قاضیانی، پدرام شریفی،حبیب رضایی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه چهره آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، سوگل خلیق و... همبازی بود.

مارال بنی آدم

مارال بنی آدم در سالهای جوانی ازدواج کرد و همسر او علی سرابی بازیگر و کارگردان تئاتر است.

مارال بنی آدم و پسرش

این زوج هنرمند که رابطه عاشقانه ای با یکدیگر دارند در فاصله کوتاهی بعد از ازدواج صاحب فرزند شدند و یک دختر و پسر دارند.

مارال بنی آدم

ایلیا فرزند اول مارال بنی آدم است که متولد سال 82 است و دختر خانم بازیگر عسل نام دارد.

دختر مارال بنی آدم

علی سرابی بازیگر و کارگردان تئاتر است که حضور در دنیای هنر را از سال 79 آغاز کرد و به عنوان صداپیشه دو عروسک گابی و قوچ در مجموعه کلاه قرمزی حضور داشت.

مارال بنی آدم و همسرش

این بازیگر کشورمان بازیگری را زیر نظر مهتاب نصیرپور در کانادا آموخت و بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و اولین بار در سال 95 در فیلم خشکسالی و دروغ مقابل دوربین رفت.

مارال بنی آدم و همسرش

فیلم سنیمایی فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی سال 95 در سینماهای کشور اکران شد و مارال بنی آدم بازیگر نقش کتی در این فیلم سینمایی بود. این بانوی بازیگر اگرچه در این فیلم نقش کوتاهی را برعهده داشت اما یکی از تجربه های خوب او در کنار بازیگرانی چون شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، فرید سجادی حسینی و... بود.

بازیگران هم گناه

مارال بنی آدم و اصغر فرهادی

مارال بنی آدم و همسرش

مارال بنی آدم سارای سریال هم گناه همسر کیست+تصاویر

4.678
این مطلب مفید بود ؟717
منبع : صفحه مارال بنی آدم / بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی