فشار خون

کنترل فشار خون بدون دارو

کد مطلب : 6023تعداد نظرات : 1 نظرزمان مطالعه : 1 دقیقه
فشار خون بیماری خطرناکی است که اگر مراقب تغییرات آن نباشیم عواقبی چون سکته های مغزی و قلبی را به دنبال خواهد داشت. مصرف دارو شاید خسته کننده باشد اما روشی هست که توسط آن بدون دارو میتوان فشار خون را کنترل کرد.

کنترل فشار خون با روش های طبیعی

 

 فشار خون بیماری است که عوامل بسیاری در ایجاد و پیشرفت آن تاثیر مستقیم و غیر مستقیم دارند. رایج ترین این عوامل ارث , تغذیه ی نامناسب , فشار عصبی و... هستند.

اکثر مبتلایان آگاهی کامل دارند که برخی مواد غذایی باعث تشدید فشار خون می شوند اما در این میان نمک نقش اصلی را در بال بردن وایجاد خطر را ایفا می کند پس در یک کلام اگر نمک را در برنامه ی غذایی خود تا حد امکان کاهش دهید می توانید راحت تر با این مشکل کنار بیایید.

مواد غذایی

مواد غذایی مفید برای کنترل فشار خون

اما همیشه فشار خون بالا مشکل ساز نیست بلکه افت فشار خون نیز میتواند عواقبی در بر داشته باشد که ما در این بخش دمنوشی را به شما پیشنهاد میکنیم که تاثیر فوری و فوق العاده در درمان افت فشار خون دارد.

برای تهیه این دمنوش:

مقداری نعناع را در آب جوش ریخته و روی حرارت ملایم قرار دهید, اجازه دهید دمنوش به مدت 10-12 دقیقه روی حرارت بماند و کاملا دم بکشد.

بعد از دم کشیدن کامل مقداری عسل در آن ریخته و میل کنید. 

کنترل فشار خون بدون دارو

4.2101
این مطلب مفید بود ؟8516
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
منبع : اختصاصی نمناک/ن
برچسب : فشار خون
1 نظر به ثبت رسیده است
alireza1395-12-06
داروهای گیاهی برای همه کس موثرنیست وگاهی عمل عکس دارد.فردی اویشن مصرف میکردفشارش پایین میامدوبرادرش که مصرف میکردفشارش بالامیرفت
50
وبگردی