محسن یگانه

محسن یگانه |غافلگیری محسن یگانه در کنسرت مرتضی پاشایی

تاریخ انتشار : 10 اسفند 1392کد مطلب : 6039زمان مطالعه : 1 دقیقه
در بخشی از کنسرت مرتضی پاشایی در برج میلاد محسن یگانه با اجرای آهنگ یکی هست حضار را غافلگیر کرد. در ادامه میتوانید ویدئوی اجرای محسن یگانه را در کنسرت مرتضی پاشایی دانلود کنید.

جدیدترین کنسرت مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان در نمایشگاه بین المللی و سالن میلاد برگزار شد. در این میان چیزی که بسیار جلب توجه می کرد حضور پرتعداد ستاره های موسیقی و سینما در این کنسرت بود، حضوری که باعث شد تماشاگران شاهد شبی ویژه باشند.

 

محسن یگانه و سیروان خسروی در کنسرت مرتضی پاشایی

در بخشی از برنامه و در حالی که پاشایی قصد اجرای قطعه « یکی هست » را داشت، به یک باره در غافلگیری همه حاضرین در سالن، « محسن یگانه » بدون هیچ هماهنگی قبلی ای، روی سن آمد و با گرفتن میکروفن از مرتضی پاشایی ، این قطعه را با پاشایی برای حاضرین خواند تا این غافلگیری باعث شود هیجانی ویژه ای به سالن وارد شود و پاشایی نیز روحیه و انرژی تازه ای بگیرد. این هنرمند خوب کشورمان نیز که از این اتفاق غافلگیر شده بود از محسن یگانه تشکر کرد.

ویدئوی این اجرای دو نفره را در ادامه می توانید ببینید.
 

محسن یگانه و مرتضی پاشایی


در انتهای برنامه نیز اکثر چهره های حاضر در برنامه با حضور و خوش و بش با پاشایی در اتاق بک استیج، لحظات جالب و ماندگاری را رقم زدند که بدون شک، این شب تا مدت ها در ذهن همه اهالی موسیقی باقی خواهد ماند.

در ادامه میتوانید ویدئوی اجرای مشترک محسن یگانه و مرتضی پاشایی را دانلود کنید.

دانلود

محسن یگانه ، غافلگیری محسن یگانه در کنسرت مرتضی پاشایی

4.6664
این مطلب مفید بود ؟60856
برگرفته از موسیقی ما - / ک
وبگردی