خانم شیک

ست لباس | ست کامل لباس شیک 93

کد مطلب : 6155زمان مطالعه : 2 دقیقه
بدون شک شیک پوش بودن خواسته ی هر خانمی است که برای این خواسته باید نکاتی را بدانید که در ادامه آنها را خواهید خواند تا در هر سنی و با هر سایزی که باشید میتوانید...

شیک پوش بودن راهها و نکاتی دارد که با دانستن آنها احتیاجی به صرف برخی هزینه های اضافی نیست برای این کار همیشه سایز و سن خود را در نظر بگیرید و البته جایی که قرار است در آن حضور داشته باشید.

از سایز و سن کم شروع می کنیم:اگر شما خانمی جوان با سایز مناسب, متوسط هستید شانس پوشیدن شلوار جین را هرگز از خود نگیرید و بنا به سن کمتان از رنگ های روشن و سرد مانند آبی و.. استفاده کنید چرا که این رنگها شما را شاد تر نشان میدهد و جوانی شما به وضوح میرسد.کفش و کیف اسپرت برای داشتن تیپی دخترانه مناسب تر است البته برای مهمانی ها نه جشن های عروسی.

 

لباس

 

 

خانم هایی که سایزشان کمی بزرگتر است اما سنشان زیاد بالا نیست باید پوششی داشته باشند که بزرگ بودن سایزشان کم بودن سنشان را مختل نکند برای این کار تنها کافی است از لباس هایی با ترکیب دو پارچه را انتخاب کنید به صورتی که بخش لاغرتر اندامتان را با پارچه ی ساده و بخش دیگر را با پارچه ی طرح دار پوشش دهید کفش پاشنه بلند هم کمکی دیگر در کشیده تر شده شما و لاغر تر دیده شدنتان به شمار میرود.

 

ست لباس

 

 

اگر برای رفتن به یک مهمانی رسمی ومهم آماده میشوید بدانید که ترکیب هر رنگی با سرمه ای نتیجه بخش است اما ترکیب سرمه ای و زرد چیزی دیگر است در جذابیت بخشیدن به شما خانم شیک پوش.دقت کنید که تا جایی که ممکن است کیف و کفشتان یک رنگ نباشد.

 

 

ست لباس

 

 

اگر برای خانم های میانسال اما در عین حال شیک پوش پیشنهادی داشته باشیم بلوز گلدار شاد و کت تیره بهترین گزینه است .برای انتخاب کیف و کفش دقت کنید که حتما یکی از آنها را یک رنگ و دیگری را ترکیبی انتخاب کنید چرا که این اتنخاب اختلالی بین تیپ و سن شما ایجاد نمی کند.

 

ست لباس

 

 نوبت به خانم هایی می رسد که راحتی برایشان بسیار مهم است و کمد لباس شان پر از تاپ ها ولباس های راحت است برای این خانم ها پیشنهادی داریم که در مهمانی ها زیاد از حد ساده به نطر نرسند و آنهم استفاده از شلوارهای جین و جذب است که جذابیت خواصی به آنها اضافه میکند و برای اینکه از سادگی زیاد بیرون آیند استفاده از کفش و کیف با رنگهای گرم توصیه می شود.

ست لباس

 

خانم هایی بسیار لاغر که از این مشکل خود ناراحت هستند و به قول خودشان هیچ لباسی به آنها نمی آید از لباس های راه دار البته راه به عرض و لباس های چند تیکه و پف دار استفاده کنند تا پرتر به نظر برسند.

ست لباس 

ست لباس ، ست کامل لباس شیک 93

4.824
این مطلب مفید بود ؟231
منبع : اختصاصی نمناک/ن
وبگردی