ارسطو و چوچانگ
چوچانگ بازیگر زن چینی که در سریال پایتخت 3 نقش همسر ارسطو عامل را بازی میکند قبل از حضور در این سریال دوره زبان فارسی را در موسسه دهخدا به پایان رسانده است.

بازیگر زن چینی سریال پایتخت در نقش همسر ارسطو

پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری از پربیننده ترین سریال های تلویزیونی است که این روزها باردیگر از شبکه آی فیلم پخش می شود، نسخه سینمایی این سریال که قرار است باردیگر 6 فصل آن روی آنتن شبکه آی فیلم برود، عید نوروز 1403 پخش خواهد شد. به جز بازیگران نام آشنای پایتخت چون محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر و... در پایتخت سه حضور یک بازیگر چشم بادامی بسیاری از مخاطبان را به گمانه زنی درباره اصلیت خانم بازیگر انداخت. در ادامه این بخش از نمناک به معرفی چوچانگ، همسر ارسطو می پردازیم.

بازیگر چینی سریال پایتخت 3

بازیگر زن چینی سریال پایتخت

گرچه بسیاری از مخاطبان با ورود بازیگر چشم بادامی به سریال پایتخت گمان می کردند که این خانم بازیگر اهل افغانستان است اما بازیگر نقش چوچانگ، همسر ارسطو اهل کشور چین بوده و از طریق سفارت چین برای بازی در سریال "پایتخت 3" معرفی شد.
زن ارسطو

سلفی ارسطو و چوچانگ

نام واقعی چوچانگ، بازیگر چینی پایتخت

نام واقعی چوچانگ، زن چینی ارسطو، منگ هان ژانگ می باشد. او زمستان 2009 به ایران آمد و زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه تهران خواند. بازیگر زن چینی که در سی سی تی وی، پکن تی وی و چند تلویزیون مختلف یک سال و خرده‌ای مجری بوده است، یک کتاب در رابطه با مقایسه ضرب المثل های فارسی و چینی به نگارش درآورده که در سال 91 چاپ شده و به کتابخانه تهران ارائه شده است. جالب است بدانید او به غذای ایرانی دیزی علاقمند است و بیشتر شهرهای ایران را از نزدیک دیده و به دلیل تفاوت غذاهای چینی و ایرانی، یک ماه اولی که ایران بوده،غذای زیادی نخورده است.

نام واقعی چوچانگ

منگ هان ژانگ بازیگر نقش چوچانگ

عکس دیده نشده از چوچانگ، بازیگر چینی پایتخت

4.2330
این مطلب مفید بود ؟27654
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ن/ا.ن
وبگردی