مسعود رایگان و همسرش

رازهای زندگی یک زوج بازیگر + عکس

تاریخ انتشار : 16 فروردین 1393کد مطلب : 6367زمان مطالعه : 3 دقیقه
خانم رویا تیموریان حرف های جالبی از زندگی مشترک خود با آقای مسعود رایگان گفته که می تواند تجربه خوبی برای هر یک از زوج های جوانی باشد که این گفتگو را در سال جدید می خوانند.

مسعود رایگان با فیلم خاموشی و پس از آن با فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک به شهرت رسید، به طوری که جایزه جشن خانه سینما را برای بازی در این فیلم از آن خود کرد. وی همچنین کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و سومین دوره جشنواره فیلم فجر، برای بازی در این فیلم شده است.در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم برلین منفی 7 گردید.
رویا تیموریان همسر مسعود رایگان است. وی فعالیت سینمایی را با بازی در حسرت دیدار (محرم زینال زاده) در سال 1373 شروع کرده است.

خانم رویا تیموریان حرف های جالبی از زندگی مشترک خود گفته که می تواند تجربه خوبی برای هر یک از زوج های جوانی باشد که این گفتگو را در سال جدید می خوانند.

مسعود رایگان و همسرش


انتخابی برای یک عمر
زندگی مشترک به نظر من فرصتی برای یک عمر است، ما آدم ها وقتی وارد زندگی مشترک می شویم باید خودخواهی ها را از خودمان دور کنیم و از تجربیاتی که در زندگی مان به دست آورده ایم به بهترین شکل بهره ببریم، نباید چیزهایی مانند ترس از تنهایی و یا بالا رفتن سن ازدواج و... ما را وادار به ازدواج کند، بلکه یک «بلوغ فکری» نیاز است که شما را در این مسیر قرار دهد. تا قبل از اینکه زیر یک سقف با فرد مورد نظرتان بروید، باید سعی کنید در زندگی گذشت داشته باشید. باید سعی کنیم مشکلات مان را به خانه نبریم و به هم محبت کنیم، «منیت» آفت یک زندگی مشترک است، از جنجال باید پرهیز و آرامش را جایگزینش کرد. من و مسعود از انتخابی که در زندگی مشترک داشتیم، بسیار راضی هستیم، چرا که وظایف مان را در قبال هم به خوبی ایفا می کنیم و از درک متقابلی نسبت به یکدیگر برخودار هستیم.

 

رویا تیموریان و مسعود رایگان

 

درک مضاعف همسر و همکار
بالاخره نمی توان منکر این موضوع شد وقتی زن و شوهر با یکدیگر همکار هستند، شناخت بیشتری نسبت به کار یکدیگر دارند و در نتیجه راحت تر با شرایط، خودشان را تطبیق می دهند، به ویژه در کارهایی نظیر حرفه ما که هیچگاه تایم مشخصی ندارد، ما تا به حال به یاد نداریم به خاطر رفتن به سفر، خرید و یا پختن غذا به یکدیگر سخت بگیریم، زن و شوهر باید همراه هم باشند، نه اینکه مانع پیشرفت هم شوند، شاید این توقع از سوی خانواده هر دوی ما وجود داشته باشد. که بخواهیم از کارمان به خاطر رسیدگی به آنها بزنیم اما خب این توقع هیچ گاه از جانب هیچ کدام از ما وجود ندارد.

وقتی برای در کنار هم بودن
گاهی پیش می آید هر دوی ما بیست و چهار ساعت سر کار هستیم، اما وقتی به هم می رسیم یک فنجان قهوه هم که شده در کنار هم می خوریم و گپ کوتاهی می زنیم، این اتفاق باعث می شود، انرژی مضاعفی برای کار کردن با هم داشته باشیم، زن و شوهر باید یاد بگیرند، تحت هر شرایطی در کنار هم باشند و اگر شده حتی یک لبخند را به هم هدیه بدهند.

 

مسعود رایگان و رویا تیموریان


همدیگر را نقد می کنیم
ما وقتی با هم ازدواج کردیم، در حین آشنایی سعی کردیم، چشم مان را روی حقیقت باز کنیم و همدیگر را به خوبی بشناسیم، اما وقتی زندگی مشترک را شروع کردیم سعی کردیم چشم مان را به روی مشکلات ببندیم و با عشق زندگی کنیم اما این موضوع در مورد کارمان صدق نمی کند چون بدون تعارف همدیگر را نقد می کنیم.

از کنار دلخوری ها عبور کنید
یکی از آفت های زندگی مشترک کینه ورزی است، چون وقتی شما نسبت به یکدیگر گذشت نداشته باشید با کوچکترین اتفاقی از یکدیگر دلگیر می شوید و هیچ فکری برای رفع آن دلخوری نمی کنید، دیر یا زود بین شما فاصله به وجود می آید، ما با هم عهد کردیم هر وقت که از هم ناراحت می شویم، در مورد علت ناراحتی با هم حرف بزنیم و اجازه ندهیم که این ناراحتی بین ما فاصله بیندازد، اعتقاد هر دوی ما بر این است فرصت زندگی کردن کم است و آن قدر نیست که بخواهیم با جروبحث آن را سپری کنیم، در آستانه سال نو، تصمیم بگیرید که از کنار این دلخوری ها عبور کنید.

رازهای زندگی یک زوج بازیگر + عکس

415
این مطلب مفید بود ؟123
برگرفته از فردا نیوز - / ک
وبگردی