مهران مدیری و پسرش
مهران مدیری کارگردان و بازیگر طنز و با سابقه تلویزیون که اخیرا فیلم شوخی کردم را در بخش نمایش خانگی دارد و در برنامه سال تحویل احسان علیخانی نیز حضور داشت.

مهران مدیری متولد 18 فروردین 1346‏ در تهران است. از جمله مجموعه های تلویزیونی که وی در آن ها کارگردان و بازیگر بوده می توان این ها را نام برد:ساعت خوش، پاورچین، نقطه چین، شب های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره، مرد 2 هزار چهره، قهوه تلخ، ویلای من و شوخی کردم است.

در ادامه عکس فرهاد مدیری پسر مهران مدیری را میبینید که شباهت بسیاری به پدرش دارد.

 

فرهاد مدیری پسر مهران مدیری

 

پسر و دختر مهران مدیری

 فرهاد و شهرزاد فرزندان مهران مدیری


شوخی کردم نام مجموعه نمایشی ویدئویی در حال پخش به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری است. این مجموعه با ژانر طنز اجتماعی بوده و به صورت شبکه نمایش خانگی تولید می شود. مجموعه شوخی کردم از لحاظ موضوع، دارای قسمت های مستقل بوده و در هر قسمت بر اساس یک سوژه نمایش های کمدی پخش می گردد.

مهران مدیری و بازیگران سریال شوخی کردم


مهران مدیری به عنوان ستاره پس از سال ها با برنامه ی لحظه تحویل سال سه ستاره با اجرای احسان علیخانی در تلویزیون حضور یافت.

مهران مدیری و احسان علیخانی در برنامه سال تحویل

 

مدیری در این برنامه اعلام کرد در سال 93 به تلویزیون بر می گردم واین بازگشت سه دلیل دارد اول آنکه من فرزند تلویزیون هستم عمده ی زندگی من در تلویزیون گذشته است و نمی شود از تلویزیون رفت و برنگشت دوم دلیل من برای بازگشتم به تلویزیون این است که تلویزیون یک مخاطب هفتاد میلیونی دارد و در این سال ها که در شبکه نمایش خانگی کار می کردم برای از دست دادن این مخاطب آزرده خاطر بودم.

مهران مدیری در سریال شوخی کردم

مهران مدیری ، شبهات مهران مدیری و پسرش

4.5220
این مطلب مفید بود ؟19624
منبع : اخنصاصی نمناک - / ک
برچسب : مهران مدیری
وبگردی