واکسن کرونا
استاندار تهران گفت: برخی از افراد بالای 70 سال تاکنون برای تزریق دور اول واکسن کرونا به مراکز مراجعه نکرده اند.

استاندار تهران با بیان اینکه 7.3 دهم درصد از جمعیت استان تهران واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت:برخی از افراد بالای 70 سال تاکنون برای تزریق دور اول واکسن کرونا به مراکز مراجعه نکرده اند.

انوشیروان محسنی بندپی افزود:تاکنون یک میلیون و 62 دوز واکسن کرونا در استان تهران تزریق شده است.

وی ادامه داد:تدابیری اندیشیده شده تا گروه های هدف قبل از مراجعه به مراکز نام خود را در سامانه مورد نظر ثبت کنند تا از تجمع جلوگیری شود.

محسنی بندپی با بیان اینکه 186 هزار دوز واکسن برای افراد بالای 70 سال در تهران در نظر گرفته شده است، افزود:از این تعداد تاکنون 70 هزار نفر برای تزریق دوز اول واکسن کرونا به مراکز تجمعی تهران مراجعه نکرده اند.

به گزارش ایرنا: استاندار تهران ادامه داد:به گروه سنی ٧٠ سال به بالا اطمینان خاطر می دهیم که واکسن کرونا به همه آنها تزریق می شود و سپس واکسیناسیون گروه های سنی زیر ٧٠ سال، آغاز می شود.

وی اذعان داشت:با آمدن واکسن های جدید خارجی و داخلی به ذخایر مطلوبی دست می یابیم و مهمترین مفهوم برای جلوگیری از ازدحام و صف کشی برای واکسیناسیون، نوبت دهی است.

محسنی بندپی گفت:مراکز تجمعی تزریق واکسن کرونا در تهران به 77 مرکز رسیده و شهرداری تهران نیز برای اختلاص مکان برای مراکز تجمعی اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام/م

چند درصد جمعیت استان تهران واکسینه شدند؟

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی