وحشتناک ترین حیوانات
برخی از حیوانات هستند که بسیار عجیب و باورنکردنی می باشند، به احتمال فراوان این حیوانات عجیب را تا به حال مشاهده نکرده اید و از دیدن آن ها تعجب خواهید کرد.

وحشتناک ترین و عجیب ترین حیوانات جهان

کره زمین پر از عجایب است و مخلوقات مختلفی در آن زندگی می کنند. بعضی از آن ها بسیار عجیب هستند و نمی توان وجودشان را باور کرد. در این قسمت از گوناگون نمناک قصد داریم عجیب ترین حیوانات و شاید وحشتناک ترین آن ها را به شما معرفی کنیم که تا به حال با آن ها آشنایی نداشته اید. با ما همراه باشید.

1- روباه صحرا

روباه صحرا در بیابان و دشت زندگی می کند. گوش بسیار بزرگی دارد و ویژگی هایش منحصر به فرد است. پنجه های او با یک لایه ضخیم از مو پوشانده شده است و باعث می شود هنگامی که روی شن های داغ پا می گذارد، بدنش از گرما آسیب نبیند. سایز بسیار کوچکی دارد و هنگامی که شاد است، شبیه به گربه صدا در می آورد.

روباه صحرا

2- ماهی اکسولوتل

این ماهی، ماهی نسبتا خطرناکی محسوب می شود که در دریاچه ها و کانال های مکزیک زندگی می کند. صورت بامزه ای دارد که شاخه ای از آن بیرون زده است. شاید قیافه این ماهی احمقانه به نظر برسد اما به شدت به تبادل گاز موجود در دریا کمک می کند.

3- ایزوپود، یک نوع سخت پوست غول پیکر

این حیوان در عمق 167 الی 2100 متری قرار گرفته است. جسم آنها غول پیکر است، و ظاهر بزرگ و وحشتناکی دارند. آن ها معمولاً چیزهای زیادی در کف دریا می خورند و نمی دانند غذای بعدیشان چه خواهد بود. سوخت و ساز بسیار آرام و آهسته ای دارند؛ به طوری که ممکن است تا چند سال هم نیاز به غذا خوردن پیدا نکنند.

ایزوپود

4- کوسه جن ؛ نوعی کوسه عجیب

این کوسه در عمق دریا زندگی می کند، ظاهر وحشتناکی دارد اما ویژگی ها و رفتار هایش به اندازه ظاهرش وحشتناک نیست. او به انسان ها علاقه زیادی ندارد و فقط ماهی خرچنگ می خورد و یکی از بدترین و کندترین شنا کننده های موجود در دریا محسوب می شود، زیرا حرکت بسیار آهسته ای دارد.

5- قورباغه سمی طلایی

این قورباغه بسیار کوچک است و سمی ترین موجود جهان محسوب می شود. البته هنگام تولد سمی ندارد اما بعد از اینکه غذاهای مختلف می خورد، سمی می شود. او از سم خود برای دفاع استفاده می کند. سم او به شدت قوی است و می تواند دو عدد فیل را درجا از بین ببرد. این حیوان بسیار نادر است و فقط در جنگل های بارانی کلمبیا زندگی می کند.

عکس حیوانات وحشتناک

6- آرمادیلوی صورتی

این حیوان جزء مخلوقات کوچک محسوب می شود اما برعکس جسم کوچکی که دارد، پنجه های او به شدت قوی است. رنگ آن شبیه به صورتی است، زیرا رگ های خونی زیر پوست او به شدت به سطح پوستش نزدیک هستند.

7- خفاش میوه خوار با بینی لوله ای

این خفاش میوه می خورد و یک بینی با شکل منحصر به فرد دارد که باعث می شود هنگامی که میوه به صورتش نزدیک می شود، از قسمت بالا تر بینی که شبیه به لوله است، نفس بکشد.

خفاش عجیب

8- موش کور دماغ ستاره ای

این حیوانات به طور کامل کور و نابینا هستند اما این کور بودن هیچ تاثیری روی روند زندگی آن ها ندارد. آنها بیست و دو عدد شاخک حساس در اطراف بینی دارند که شامل 25 هزار سنسور می شود و باعث می شود که حس بویایی در آن ها به شدت قوی شود. آن ها حتی می توانند زیر آب هم بو بکشند.

9- حباب ماهی

حباب ماهی هیچ استخوان، دندان یا ماهیچه ای ندارد. سبک زندگی او بسیار آرام و آهسته است و کل زندگی اش در حالت چنگ کشیدن روی کف دریا و لمس موجودات ریز دریایی می باشد.

حباب ماهی

10- دلفین ایراوادی

این دلفین ظاهر بسیار بامزه ای دارد. شکل ظاهری او منحصر به فرد به نظر می رسد. صورت او کاملاً گرد است. ویژگی های رفتاری اش هم کاملاً خاص محسوب می شود. همچنین در معرض خطر انقراض وجود ندارد اما جزء گونه های کمیاب محسوب می شود که در نواحی خاصی در کل دنیا یافت می شود.

11- خرچنگ یتی

موهای روی بدن این خرچنگ باعث شده است که ظاهر آن عجیب به نظر برسد. این خرچنگ میکروب های ریز را می خورد و در نزدیکی نواحی گرم زندگی می کند. زندگی او پر از ماجراجویی هست و آب و هوا و دمای غلط می تواند باعث یخ زدن یا جوشیدن این نوع حیوان شود.

خرچنگ یتی

12- گکوی دم برگی

این مخلوقات مهارت بالایی در استتار دارند. به طوری که حیوانات وحشی هنگام شکار، هرگز نمی توانند آنها را ببینند. آن ها هنگام استراحت چیزی شبیه به یک برگ روی بدن خود دارند و بیشتر در ماداگاسکار زندگی می کنند.

13- خرچنگ عنکبوتی غول پیکر

طول پای این خرچنگ ها ممکن است به بیش از 3.8 متر هم برسد که آنها را شبیه به حیواناتی در فیلم های ترسناک کرده است. این خرچنگ ها در عمق آب ها زندگی می کنند و در استتار، مهارت بسیار زیادی دارند و کاملاً بلد هستند که چگونه خودشان را شبیه اسفنج های دریایی قایم کنند و در یک مکان امن قرار بگیرند.

خرچنگ عنکبوتی

14- قورباغه desert rain

این قورباغه ها جثه کوچکی دارند که ممکن است به یک سانتی متر هم نرسند و کوچکترین قورباغه های جهان محسوب می شوند که متاسفانه گونه های در معرض انقراض هستند، زیرا بسیاری از افراد آن ها را وارد مناطق خشک کرده اند.

15- اژدهای آبی

اژدهای آبی ظاهر بسیار زیبایی دارد. رنگ های بسیار زیبایی روی بدن او قرار گرفته است که ترکیب آن با رنگ آبی دریا، به شدت ظاهر زیبایی را ایجاد می کند. قسمت های صورت او رنگ نقره ای دارند. اژدهای آبی حیوان سمی نیست اما می تواند از غذایی که مصرف می کند، مقداری سم ایجاد کند، آنها را غلیظ کرده و ذخیره کند و در هنگام حمله شکارچی از آن استفاده کند.

اژدهای آبی

16- میمون دماغ دراز

اولین چیزی که روی صورت این میمون به چشم می خورد، بینی است. انواع نر این میمون معمولاً بینی بزرگتری نسبت به انواع ماده دارند و بزرگی بینی آن ها می تواند عاملی برای جذب ماده شود.

17- گرگ ماهی

گرگ ماهی نمونه ای از مخلوقاتی است که نباید از روی ظاهر آن ها را قضاوت کنید. گرگ ماهی ترسناک و خشن به نظر می رسد اما ماهیت بسیار خجالتی دارد و فقط می تواند از خودش ماده ضد یخ تولید کند تا در شرایط و آب و هوای سرد، یخ نزند.

وحشتناک ترین و عجیب ترین حیوانات دنیا + عکس

4.22756
این مطلب مفید بود ؟2332424
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ن/ح.ب
وبگردی