شهرام شکوهی

شهرام شکوهی | عکس جشن تولد دختر شهرام شکوهی

تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1393کد مطلب : 6835زمان مطالعه : 1 دقیقه
شهرام شکوهی خواننده مشهور پاپ با کلاس آواز ایرانی وارد عرصه موسیقی شد و با آهنگ مدارا شهرت یافت. در ادامه عکسی از شهرام شکوهی و دخترش را مشاهده کنید.

شهرام شکوهی شب گذشته عکسی از خود در کنار دخترش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. در این عکس شهرام شکوهی زادروز دخترش «ملودی» را جشن گرفته و این شادی را با طرفدارانش قسمت کرده است.

شهرام شکوهی در جشن تولد دخترش

شهرام:وجود ملودی در زندگی واقعا به من انگیزه داد. وقتی شما خانواده دارید و مسئولیت آنها بر عهده شماست هر کاری که انجام می دهید برای خوشبختی آنهاست؛ اگر من آدم مجردی باشم که هیچ هدفی در زندگی نداشته باشم،

ممکن است به جای اینکه یک مسیر حساب شده را طی کنم، خیلی دلبخواهی کار کنم؛ بنابراین داشتن خانواده باعث می شود منسجم تر کار کنید؛ این همان هنرمند متعهد است. وقتی شما نگران بچه خودتان باشید که گرفتار فلان آفت نشود، خب طبیعتا این نگرانی فردا برای همسایه شما هم به وجود می آید؛ در یک جمله:اگر برای خانواده خودت نگرانی داشته باشی برای همه افراد جامعه هم  نگرانی.


دختر شهرام شکوهی در آغوش پدرش

شهرام شکوهی موسیقی را از سال 1371 با کلاس آواز ایرانی شروع کرده به مدت 3 سال آواز کار کرد. ورود وی به موسیقی حرفه ای در سال 1385 و با آهنگ «مدارا» اتفاق افتاد.
 

شهرام شکوهی ، عکس جشن تولد دختر شهرام شکوهی

4.322
این مطلب مفید بود ؟193
برگرفته از جام جم نوا - / ک
برچسب : شهرام شکوهی
وبگردی