رئال مادرید و پرسپولیس

رئال مادرید در تهران + تصاویر

تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1393کد مطلب : 6908زمان مطالعه : 4 دقیقه
مدیر فونداسیون باشگاه رئال مادرید اسپانیا در سفر به ایران و در نشست خبری از برگزاری کمپ رئال مادرید در تهران خبر داد. در همایش رئال مادرید در تهران پیراهن این تیم به مهدی مهدوی کیا اهدا شد.

 خواکین مدیر فونداسیون رئال مادرید در نشست خبری خود اظهار کرد:خیلی خوشحالم که برای بار دوم به ایران سفر می کنم. باشگاه رئال مادرید مسئولیت بزرگی در فوتبال دارد. کارهایی که ما در فونداسیون باشگاه انجام می دهیم مربوط به آموزش و تربیت بچه هاست. من به عنوان مدیر فونداسیون رئال به ایران آمدم تا کمپ هایی را برای بچه های ایرانی افتتاح کنم.

 وی ادامه داد:فونداسیون رئال قلب این باشگاه است. ما تلاش می کنیم که به هواداران و علاقه مندان به فوتبال همیشه مسائل جدید را آموزش دهیم. در حال حاضر فونداسیون رئال در 5 قاره مشغول است. من از شانگهای آمده ام و بعد از ایران هم به لبنان می روم. ما می خواهیم اطلاعات ارزشمندی را به بچه ها بدهیم و به عنوان یک گروه سعی می کنیم همه چیز را کنترل کنیم.
 
 
جام های رئال مادرید
 
خواکین گفت:امروز می خواهم اعلام کنم که در مدت یک سالی که با شرکت ایرانی طرف قراردادمان روی این مسئله کار می کردیم، می توانیم کمپ فونداسیون رئال مادرید را در ایران راه اندازی کنیم. این کمپ تابستانی شامل دو اردوی 15 روزه می شود. ما می خواهیم به بچه ها چه پسر و چه دختر اطلاعات و آمادگی بدهیم. الان نمی توانم به طور دقیق بگویم که چه امکاناتی در اختیار بچه ها می گذاریم اما در این مدتی که در ایران هستیم، بررسی می کنیم که چه مواردی را می توانیم برای آن ها فراهم کنیم. ما باید رختکن های متفاوتی را آماده کنیم. کمپ های فوتبالی بزرگی داشته باشیم و همچنین نیاز به سالن های مجهز داریم چرا که در تابستان، هوای ایران خیلی گرم است و ما باید شرایطی را فراهم کنیم که بچه ها اذیت نشوند. پسران و دختران یک و نیم ساعت صبح و یک و نیم ساعت بعدازظهر تمرین می کنند، آن هم با مربیان اسپانیایی که ما به ایران می آوریم و همچنین جمعی دیگر از مربیان ایرانی که در قالب یک گروه با هم همکاری می کنند.
 
مدیر فونداسیون رئال در ادامه گفت:ما یک کمپ داخلی هم برگزار می کنیم تا بچه ها بتوانند در آن چند روزی کنار یکدیگر زندگی کنند و با شرایط فوتبالی آشنا شوند. همچنین بچه هایی که از شهرستان های دیگر به غیر از تهران می آیند، می توانند در این اردو شرکت کنند.
او در پاسخ به این سوال که هدف شما از برگزاری این کمپ ها در ایران چیست گفت:کار ما تربیت بازیکنان خردسال است. ما دنبال کریستیانو رونالدو نمی گردیم. شاید از هر 10 هزار بازیکن یکی مثل رونالدو شود. ما می خواهیم بازیکنان کودک مسائل جدیدی یاد بگیرند و بدانند که در این دنیا، چطور حرفه ای باشند. زیاد مهم نیست که در آینده بازیکنان معروفی شوند. ما آموزش خودمان را انجام می دهیم. یکی از دلایلی که ما در ایران این کمپ را برگزار می کنیم، این است که هزینه آن برای بچه های ایرانی مناسب تر می شود. این خیلی آسان است که شما از یک مربی که از اسپانیا به ایران آمده استفاده کنید. در کنار این موضوع علم ثابت کرده که افراد در کنار خانواده خود و در محلی که به دنیا آمده اند، بهتر می توانند رشد کنند و به نهایت پیشرفت خود برسند. برای گروه ما باعث افتخار است که بتوانیم در ایران کار کنیم و با فرهنگ مردم آن آشنا شویم. من همین الان عاشق نان ایرانی شدم.
 
جام های قهرمانی رئال مادرید
 
خواکین با بیان اینکه فونداسیون رئال مادرید از برگزاری این کمپ ها سودی نمی برد گفت:می خواهم این را واضح بگویم که باشگاه رئال مادرید برای خود بازیکنان حرفه ای اش را پرورش می دهد اما کار ما از باشگاه جداست. کار ما پول درآوردن نیست بلکه تربیت و آموزش بچه هاست. البته این کمپ هزینه هایی دارد که افرادی که در این قرارداد شرکت می کنند، آن ها را پرداخت خواهند کرد.
او در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تکلیف همکاری شما با باشگاه پرسپولیس و قراردادی که با رویانیان بستید چه می شود گفت:من هیچ وقت با پرسپولیس قراردادی امضا نکردم و در جلسه ای هم که با رییس این باشگاه داشتم، هیچ توافقی نکردم. سال گذشته که به ایران آمده بودم ما تازه داشتیم به نتایجی می رسیدیم و تصمیم می گرفتیم که چه کاری را باید انجام دهیم. رییس پرسپولیس خیلی دوست داشت با من عکس بیندازد و او از عکس گرفتن با من استفاده کرد.
مدیر فونداسیون رئال مادرید در ادامه گفت:ما سعی می کنیم با همکاری شرکت ساحل آفتاب پروژه های مختلفی انجام دهیم. شک نکنید که پروژه بعدی ما ساختن یک مدرسه عمومی خیریه برای همه خواهد بود. حتی برای بچه هایی که وضعیت مالی مناسبی ندارند. اما همه این ها به زمان بستگی دارد.
 
تصاویر همایش رئال مادرید در تهران
نخستین همایش فونداسیون رئال مادرید در ایران در سالن همایش های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. این مراسم قرار بود از ساعت 17:30 برگزار شود اما به رسم مراسمهای اینچنینی این مراسم با یک ساعت تاخیر در ساعت 18:30 آغاز شد.
 
همایش فونداسیون رئال مادرید در ایران
 
در این مراسم هنرمندانی همچون پوریا پورسرخ، امین حیایی، پویا امینی، امین تارخ و ... حضور داشتند.
 
امین حیایی در کنار مهدی مهدوی کیا
 
از نکات جالب این مراسم این بود که با وجود اینکه این همایش مربوط به فوتبال بود اما افراد فوتبالی کمی در این مراسم حضور داشتند. افراد فوتبالی که در این مراسم حضور داشتند، مهدی مهدوی کیا، وحید طالبلو، هادی طباطبایی و تعدادی از فوتبالیست های دیگر بودند.
 
برش کیک رئال مادرید در تهران
 
در این مراسم پیراهن رئال مادرید به مهدی مهدوی کیا اهدا شد.
 
اهدای پیراهن رئال مادرید به مهدی مهدوی کیا
 
 همچنین تعدادی توپ که منتسب به باشگاه رئال مادرید بود به هنرمندان اهدا شد.
 
عکس یادگاری در همایش رئال مادرید در تهران
 
به پیشنهاد امین تارخ قرار شد این توپ ها پس از امضای هنرمندان و ورزشکاران در مراسمی خیریه به فروش برسد و درآمد کسب شده صرف کارهای خیریه شود.
 
هادی طباطبایی و امین تارخ
 
همچنین مهدوی کیا که قرار شده با این گروه همکاری کند پیشنهاد داد دو نفر از استعدادهای خانواده های کم در آمد به خرج این گروه به مادرید سفر کند و در تمرینات آکادمی رئال شرکت کند. 
 
 

رئال مادرید در تهران + تصاویر

4.257
این مطلب مفید بود ؟489
برگرفته از ورزش 3 - ایسنا /م
وبگردی