حمید عسکری

حمید عسکر ی | کنسرت حمید عسکری در رشت

تاریخ انتشار : 10 خرداد 1393کد مطلب : 7065زمان مطالعه : 1 دقیقه
حمید عسکری خواننده پاپ به یاد نیما وارسته کنسرتی را به همراه گروهش اجرا کردند که در این کنسرت حمید عسکری به خاطر اشک های بی امانش نتوانست به خواندن خود ادامه دهد.

حمید عسکری و گروهش در شب هفتم درگذشت نیما وارسته در سالن بزرگ گیلان شهرستان رشت با پیراهن های مشکی قدم بر استیجی گذاشتند که با دو عکس بزرگ از این هنرمند فقید و چند شمع، تزیین شده بود.

همچنین پیش از اجرا، عکسی از تنظیم کننده فقید آلبوم کما2 به عنوان یادبود در اختیار حضار قرار گرفت.

حمید عسکری و گروهش


حمید عسکری، کنسرت را با قطعه ریتمیک و پرهیجان «خوشبختی» آغاز کرد و پس از پایان آن گفت:«درست است که نیما دیگر بین ما نیست، ولی قرار نیست کنسرتمان حال و هوای غم داشته باشد؛ چون نیما همیشه سعیش بر این بود که قطعات انرژیک باشند تا فضای شادی برای مردم ایجاد شود. جای نیما همیشه خالی است و مطمئنم او هم با شادی شما خوشحال خواهد شد».

اجرای حمید عسکری

«به نظر خودم بهترین قطعه ای که در عمرم اجرا کرده ام، «ستاره» بوده که تنظیم آن از دوست فوق العاده ام «نیما وارسته» است. می دانم که نیما در جمع ما و در همین حوالی حضور دارد. می خواهم به احترام او به جای سکوت، سی ثانیه دست بزنید...» عسکری با گفتن این جملات، گیتارش را برداشت و قطعه به یاد ماندنی «ستاره» را با همخوانی مردم و با چشمانی اشکبار، در حالی اجرا کرد که در میانه ی آهنگ گریه امانش را برید و برای لحظاتی نتوانست بخواند.

گیتار زدن حمید عسکری

اشک حمید عسکری

نیما وارسته، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده مطرح موسیقی پاپ ایران دوشنبه شب در 35 سالگی از دنیا رفت. وی در استخر به دلیل هوای بسته و نارسایی قلبی دچار حادثه شده است.

کنسرت حمید عسکری به یاد نیما وارسته

 حمید عسکری در حال اجرا

کنسرت در شب هفت نیما وارسته

کنسرت حمید عسکری در رشت

حمید عسکری در رشت

 حمید عسکری

حمید عسکر ی ، کنسرت حمید عسکری در رشت

4.946
این مطلب مفید بود ؟451
برگرفته از جام جم نوا - / ک
برچسب : حمید عسکری
وبگردی