تمیزکردن گل مصنوعی

نحوه تمیزکردن گل مصنوعی

کد مطلب : 7103زمان مطالعه : 2 دقیقه
برای تمیزکردن گل مصنوعی منزلتان کافی ست آن را در یک کیسه قرار داده و کمی نمک بریزید و کیسه را به آرامی تکان دهید تا تمام گرد و خاک آن گرفته شود.

راه هایی برای تمیزکردن گل مصنوعی

گلهای مصنوعی سالیان سال زیبا کننده خانه های ما هستند اما گرد و غبار بر روی همین گل ها مینشیند و ظاهر آنها را زشت می نماید. پس همین حالا نسبت به تمیزکردن گل مصنوعی خود افدام نمایید. برای تمیز کردن گلها نمک و یک کیسه کاغذی استفاده نمایید و گل های خود را به حالت  اولیه برگردانید.

 
مواد مورد نیاز که در حین انجام کار به ان احتیاج خواهید یافت:
کیسه های کاغذی برای قراردادن گلها درون آنها
نمک
قلم مو کوچک
گل مصنوعی در کیسه نمک
 

نحوه تمیزکردن گل مصنوعی

 
دستورالعمل:
1- کیسه کاغذی را تا نیمه از نمک پر کنید، می توانید از کیسه بزرگ تر استفاده نمایید و یا هر گلی را در یک کیسه بنا به اندازه اش قرار دهید.
 
2- اگر می توانید گل ها و شکوفه ها را از ساقه ها جدا کنید و در کیسه ی جداگانه ای قرار دهید. گر این کار میسر نیست موردی ندارد شما می توانید همه ی گل ها را به صورت وارونه درون کیسه قرار دهید و درب کیسه را ببندید.
 
3- کیسه را تکان دهید تا نمک همه گلبرگ ها و شکوفه های گل های شما را در بر بگیرد. یکبار کیسه را تکان دهید کمی نگه دار دارید و دوباره کیسه را تکان دهید این کار را برای چند دفعه انجام دهید، به این طریق خاک ، گرد و غبار از گلبرگ ها میرود. مواظب باشید این حرکات ملایم باشد تا به گل ها آسیبی نرسد.
 
4- گل ها را از کیسه خارج کنید، و با یک قلم مو، نمک هایی که بین گلبرگ ها و یا برگ های گیاه رفته است از آن خارج نمایید.
 
شستن گل مصنوعی

شستشوی گل مصنوعی

 

گل های کثیف تر را داخل محلولی از آب و مایع ظرفشوئی به آرامی بشویید . در صورتی که گل ها شل و پژمرده شدند آن ها را آهار بدهید.می توانید 5 قاشق پودر ژلاتین را داخل یک لیوان آب سرد حل کنید و کمی حرارت بدهید بعد از خنک شدن محلول گل ها را داخل مایع غوطه ور کنید و بگذارید خشک بشوند .

 

 

نحوه تمیزکردن گل مصنوعی

4.471
این مطلب مفید بود ؟629
برگرفته از همینا - / ک
وبگردی