نهضت ملی مسکن

اعلام جزئیات ثبت نام مجردها تا 2 هفته آینده

تاریخ انتشار : 5 آذر 1400کد مطلب : 7169زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون وزیر راه با اشاره به فراهم شدن امکان ثبت نام طلاب مشغول به تحصیل در نهضت ملی مسکن گفت: تا 2 هفته آینده جزئیات ثبت نام تمام مجردها را اعلام می کنیم.

تسنیم: معاون وزیر راه با اشاره به فراهم شدن امکان ثبت نام طلاب مشغول به تحصیل در نهضت ملی مسکن گفت:تا 2 هفته آینده جزئیات ثبت نام تمام مجردها را اعلام می کنیم.

محمود محمودزاده با اشاره به جدیدترین آمار ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن، اظهار کرد:از 28 مهرماه امسال تا روز گذشته یک میلیون و 675 هزار و 631 نفر در طرح مذکور ثبت نام کرده اند.

وی افزود:ثبت نام متقاضیان تا نیمه ماه جاری ادامه خواهد داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به این که امکان ثبت نام طلابی که در حوزه های علمیه در حال تحصیل هستند در نهضت ملی مسکن فراهم شده است، اظهار کرد:یکی از شروط ثبت نام نهضت ملی مسکن سکونت 5 ساله متقاضیان در محل مورد تقاضاست.

محمودزاده ادامه داد:برای طلاب و روحانیون با معرفی نامه از مرکز مدیریت حوزه ها امکان ثبت نام وجود دارد و مشکلی در این رابطه نداریم.

وی درباره ثبت نام دانشجویان نیز گفت:برای این قشر متاسفانه فعلا این امکان را نداریم اما برای طلاب و کارمندان دولت بر اساس مصوبه دو هفته گذشته هیئت دولت با یک سابقه می توانند در نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند.

محمودزاده در خصوص پیگیری ثبت نام دانشجویان یادآور شد:در حال پیگیری امکان ثبت نام تمام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن هستیم و تا 2 هفته آینده جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

 

اعلام جزئیات ثبت نام مجردها تا 2 هفته آینده

53
این مطلب مفید بود ؟30
برچسب : مسکن مهر
وبگردی