گوشی هوشمند فایرفون
کمپانی AMAZON یکی از بزرگترین ها در عرصه تکنولوژی، گوشی هوشمندی را معرفی کرد که برخی ها خطری برای کمپانی سامسونگ از آن یاد می کنند.در ادامه به معرفی محصول فایرفون این شرکت خواهیم پرداخت.

بررسی مشخصات و ویژگی های گوشی فایرفون

 
اندازه    139.2 در 66.5 در 8.9 میلی متر 
وزن      160 گرم
دارای دامنه شبکه وای فای
دارای فناوری NFC 
باتری   2400 میلی آمپر
صفحه  4.7 اینچی و 315 پیکسل در هر اینچ
حافظه  32 گیگا بایت
دوربین  13 مگا پیکسل 
تعداد دوربین  8 عدد 
 
گوشی
 
گوشی هوشمند فایر فون
 
این گوشی هوشمند از فناوری سه بعدی بهره مند است و برنامه هایی که این قابلیت را پشتیبانی می کنند جایشان در این گوشی است مثلا زمانی که از ساختار یک ساختمان قرار است مطلع شوید با داشتن برنامه آن می توانید به اجزای اطلاعاتی آن دست پیدا کنید.
 
گوشی فایر فون
 
گوشی هوشمند فایر فون آمازون با هشت دوربین 

صفحه نمایش سه بعدی با استفاده از سه دوربین

این یک ویژگی فوق العاده است که شما با استفاده از آن به کمک حسگرهایی که در چهار گوشه تصویر تعبیه شده اند می توانید برخی بازی ها را انجام داده و یا حتی بدون اینکه دست به صفحه آن بزنید منوها را بز و بسته کنید.
 
فایر فون
 
ویژگی دوربین های گوشی فایرفون 
 
ویژگی بارز دیگر این گوشی هوشمند چهار دوربین پشتی آن است که با استفاده از آن می توان اطلاعات مربوط به کتاب و یا فیلم و.. را با شناسایی نمایش دهد.
گوشی
 
 
دوربین 13 مگا پیکسلی ان دوربین وضوح را تا چهار برابر بیشتر از گوشی های دیگر را دارد و جالب این است که حتی اگر صفحه گوشی خاموش باشد با فشار دادن دکمه دوربین در یک ثانیه گوشی آماده عکسبرداری خواهد شد.
 
گوشی
 
در این تصویر مقایسه ای که در بین تصاویر گرفته شده توسط آیفون 5s و سامسونگ گلکسی و در وسط فایر فون انجام شده است را ملاحظه می کنید.
 
گوشی
 
اسپیکر های این گوشی به دلیل صدای استریو در دوطرف گوشی قرار دارد و نکته دیگر نور تصویر است که این گوشی هوشمند با دارا بودن طبیعی ترین نور در رده بهترین ها قرار گرفته است.
 
گوشی
 
 این گوشی هوشمند در کنار ویژگی های بارز داخلی با لوازم جانبی خواص همراه است که یکی از آنها هنس فری است که طوری طراحی شده است که هرگز گره نمی خورد.
 
گوشی

فایرفون جدیدترین گوشی هوشمند با 8 دوربین + تصاویر

4.433
این مطلب مفید بود ؟294
منبع : اختصاصی نمناک -/ن
برچسب : تلفن هوشمند
وبگردی