علیرضا قربانی
سریال تلویزیونی مدینه به کارگردانی سیروس مقدم ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما روی آنتن قرار دارد که شما می توانید در ادامه تیتراژ این سریال با صدای علیرضا قربانی را دانلود کنید.

سریال مدینه هر شب ساعت 22:30 از شبکه یک روی آنتن می رود و جز بازپخش آن از همین شبکه در ساعت 15:10، شبکه تماشا نیز دو باکس یک بامداد روز بعد و ساعت 13 جدول پخش خود را به آن اختصاص داده است.

پریوش نظریه و مهرداد صدیقیان در سریال مدینه

در خلاصه نخستین قسمت این سریال 30 قسمتی آمده:مدینه (با بازی پریوش نظریه) که از مرگ شوهرش مطلع شده، بعد از 20 روز در دریا به همراه پسرش (با بازی مهرداد صدیقیان) به دنبال جسد شوهرش می گردد اما بعد مدتی دست خالی و ناکام از پیداکردن جسد شوهر به تهران باز می گردد.

مهدی سلطانی در سریال مدینه

مدینه بعد از برگزاری مراسم چهلم و به کارخانه به ارث مانده از شوهرش می رود و در آنجا متوجه تقلب و حقه بازی های شریک شوهر (با بازی مهدی سلطانی) می شود و ... تلاش مدینه برای نجات کارخانه و گرفتن حق فرزندانش از شریک شوهر مرحومش داستان این سریال را می سازد.

 تیتراژ این سریال را علیرضا قربانی بر عهده دارد. علیرضا قربانی یکی از بهترین خوانندگانی است که با توجه به مضمون و فیلمنامه ی این سریال، برای اجرای این تیتراژ بسیار مناسب بوده است.

علیرضا قربانی    

دانلود آهنگ تیتراژ سریال مدینه از علیرضا قربانی

  

دانلود تیتراژ مدینه با صدای علیرضا قربانی

4.537
این مطلب مفید بود ؟334
منبع : اخنصاصی نمناک - / ک
وبگردی