پرپشتی مو
برخورداری از رشد خوب و مناسب مو و داشتن موهایی پرپشت با استفاده از توصیه های امامان گرانقدر بهترین و طبیعی ترین شیوه ها با تاثیری فوق العاده شناخته شده اند.

توصیه های فوق العاده ازامامان برای تقویت مو

 

اسلام دینی است که پاسخ هر سوالی در آن نهفته است و برای هر نوع مشکل جسمی و روحی درمانی موثر دارد.

ریزش مو یک مشکل همه گیر و زجر آور است .بله این کلمه زجر آور حرف دل آنهایی است که هر روز بر روی لباس ها، بالشت، شانه و همه جا موهای از دست رفته خود را می بینند و توانایی مقابله با آن و کنترل ریزش را در خود بسیار کم می بینند.
تا کنون در قسمت های مختلفی از بخش سلامت سایت نمناک به مواد غذایی و شیوه های کنترل ریزش مو و افزایش رشد مو و در نهایت پر پشتی مو اشاره کرده ایم که در ادامه پیشنهاداتی از امامان و ائمه را برایتان از کتاب هایی همچون کلینی، الکافی و مکارم الاخلاق جمع آوری کرده ایم.
 
 
حنا
 

تاثیر شگفت انگیر حنا روی موها

 
پیامبر (ص) می فرمایند:
موهایتان را حنا ببندید چرا که این کار دیده را جلا می بخشد, مو را می رویاند, تن را خوش بو می سازد و همسر مرد را آرامش می بخشد.
 
انجیر

انجیر و فواید بینظیر آن 

 
 
امام رضا(ع) می فرمایند:
انجیر, بوی بد دهان را از بین برده، دهان و استخوان ها را استحکام می بخشد و مو را می رویاند و برای درد درمانی موثر است.
 
امام کاظم (ع) می فرمایند:
در روز جمعه شستشوی سر با ختمی از سنت است که پوست و مو را نکو می کند و مایه ایمنی از سردرد است و روزی را سرشار کرده و فقر را باز می دارد.

توصیه امامان برای تقویت و پرپشت شدن مو

4.62169
این مطلب مفید بود ؟1978191
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
منبع : اختصاصی نمناک - /ن
برچسب : پرپشتی مو
وبگردی